رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان فریاد زیر آب pdf از shania_swan با لینک مستقیم

دانلود رمان فریاد زیر آب pdf از shania_swan

دانلود رمان فریاد زیر آب از shania_swan با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

تو از من “صداقت” خواستی و من “حماقت” کردم، چشم به “حمایت” تو داشتم و تو مرا “شماتت” کردی… و این شد که هر دو به “فلاکت” افتادیم! اشتباه من، خشم تو شد، و خشم تو درد من… درد من زجر تو شد و زجر تو فریاد من! داستان دختری که برای تکیه گاه بودن ضعیف بود و شکست! و مردی که به این شکستگی دامن زد. شکستن بی صدایی که فریاد هر دو رو به آسمان برد.

خلاصه رمان فریاد زیر آب

صدای فریاد ساعت هاست که قطع شده و جایش را به هق هق آرام گریه مردی سپرده که من را بیشتر از آنکه لایقش بودم دوست داشت… دست های بی جانم را به دور تن کبودم حلقه می کنم. به جای او خودم را در آغوش می کشم، به جای او خودم را نوازش می کنم. فرصتی برای دفاع نداشتم!

دفاع قابل قبولی هم نداشتم! در دادگاه او من متهمم به ترس، بی اعتمادی، دروغ، خیانت… و سکوت…! در دادگاه او گناه من اثبات شده است… در دادگاه قلب خودم… باز هم گناهکارم! گاهی دفاع همان اعتراف است؛ پس لب به سکوت می گیرم! می گذرم از میانِ رهگذران، مات می نگرم در نگاهِ رهگذران، کور اینهمه اندوه در وجودم و من لال این همه غوغاست، در کنارم و من دور!

به عشق زندگی ام می نگرم. ناتوانی بدن تنومندش آزارم می دهد. در هم شکسته است. موهای قهوه ای همیشه آراسته و زیبایش حال ژولیده و به هم ریخته روی صورت غرق عرقش ریخته است..از بین تیکه اینه های خرد شده که رو زمین ریخته به چهره ی خود مینگرم..حلقه اشکی در چشمان آبی ام نقش بسته است..

اطلاعات رمان رمان فریاد زیر آب

نام رمان : رمان فریاد زیر آب
نویسنده رمان : shania_swan
ژانر رمان : عاشقانه_اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 372
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا