رمان بوکرمان عاشقانه

دانلود رمان هاله مهتاب pdf از یانار آذری با لینک مستقیم

دانلود رمان هاله مهتاب pdf از یانار آذری

دانلود رمان هاله مهتاب از یانار آذری با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

قصه ناتمام، گذشته ای پنهان و سکوت؛ سکوتی تلخ و بغض آلود. تردید، تردید و باز تردید. مرور خاطرات گذشته شاید که راه حلی باشد برای کنار آمدن، برای حرف زدن برای تصمیم گرفتن و برای زنده کردن. مهتاب سی و دو ساله، سال های سال، اسیر گذشته پنهانش مانده و حالا برگشته. برگشتن به گذشته البته ممکن نیست. ولی می شود خاطرات را مرور کرد و قصه را تمام کرد به این امید که تردیدها پایان گیرد..

خلاصه رمان هاله مهتاب

زندگی برای هر کسی با تولدش شروع می شود، ولی این شروع اختیاری نیست و نوزاد آنقدر کوچک هست که مفهوم شروع را نفهمد و بعد روزی می رسد که زندگی شروع دیگری پیدا می کند. یک مبدا خاصی که اتفاقات بعد از آن رنگ خاطره می گیرده که در ذهنت ثبت می شود. مهتاب روی پله حیاط نشست و خیره شد به صنوبرهای قلمی و جوان.

تنه ها بریده شده کنار صنوبرها نشان میداد که این درختها از ریشه های صنوبرهای قدیمی و قطع شده قبلی رشد کرده اند و حالا جای آنها را گرفته اند. درخت های حیاط در این همه سال بدون هرس کردن و رسیدگی، خود رو رشد کرده بودند و حالا حیاط بزرگ قدیمی بیشتر شبیه جنگلی از درخت های مختلف بود. جنگلی که در خرداد ماه هنوز خزان پاییزی اش را زیر درخت ها و دل باغچه حفظ کرده بود با همه سرسبزی دلمردگی خاصی را به نمایش گذاشته بود.

مهتاب از جا برخواست و دست هایش را به زیر بغل زد تا دوری بزند. بعد لبه ایوان نشست و پاهایش را آویزان کرد، تکیه زد به دیوار سیمانی خاکستری رنگ و نگاهش را به آسمان آبی بی لک و بی ابر دوخت. این آرامش را مدیون خودش بود. این برگشتن دوباره و مرور خاطراتی را که تلاش کرده بود در پستوی روح و ذهنش مخفی کند، ولی نتوانسته بود؛ حالا اینجا بود بعد دوازده سال و شاید نه بعد بیست و چند سال.

اطلاعات رمان رمان هاله مهتاب

نام رمان : رمان هاله مهتاب
نویسنده رمان : یانار آذری
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 824
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا