رمان خارجیرمان عاشقانه

دانلود رمان عشق سالهای وبا pdf از گابریل گارسیا مارکز با لینک مستقیم

دانلود رمان عشق سالهای وبا pdf از گابریل گارسیا مارکز

دانلود رمان عشق سالهای وبا از گابریل گارسیا مارکز با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

کتاب عشق سالهای وبا در مورد یک عشق قدیمی بین یک دختر و پسر و زنده شدن دوباره آن بین آنها در زمان پیری و پس از مرگ شوهر دختر می باشد. شهری قدیمی، ملالت بار و غبار گرفته در آمریکای جنوبی روزی شاهد خودکشی یک عکاس محلی می شود. دکتر خوونال اروبینو به بالین مرده، دوست قدیمی و یار شطرنج بازی های عصر خود می آید، تلخ دوستی شان را به یاد می آورد.

خلاصه رمان عشق سالهای وبا

گابريل ماركز بر مفهوم اين قطعه شعر گونه، صحه مي گذارد و اگر نه در همه آثارش ، دست كم در عشق سالهاي وبا ، آن را به اثبات مي رساند. در داستانهايي كه اين نويسنده عصر حاضر در دو سده به رشته تحرير در آورده ، عشق همواره زنده است.

با نگرشي بر آثار ماركز مي توان شخصيت هاي زنده ي ديگري را نيز يافت كه در ماجراهاي كتابهاي گوناگون او حضور دارند ، ولي عشق دستمايه ي هميشه جاودان نوشته هاي اين دردانه كلمبيايي است .انديشه هاي ماركز به گونه اي است كه هرگز كسي جز خود او ، نمي تواند در ذهن بپروراند و اين از شگفتيهاي روزگار به حسابمي آيد.

كه انساني بتواند مطالبي را به تصوير بكشد كه خوانندگان اثارش را به شگفتي و تحسين وادار سازد.
به همين كتاب عشق سالهاي وبا استناد كنيم . چگونه به ذهن كسي خطور ميكند كه بتوان شخصيت هاي به ظاهر نخست داستان را با آن همه دانش و آگاهي ، به گونه اي به قتل برساند كه خواننده پس از چند بار مطالعه ي كتاب ، متوجه شود كه ماجراي آن به سادگي و كاملا اتفاقي و غير ارادي نيز پايه و اساسي جز عشق نداشته است …

اطلاعات رمان عشق سالهای وبا

نام رمان : عشق سالهای وبا
نویسنده رمان : گابریل گارسیا مارکز
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 300
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا