رمان اجتماعیرمان پزشکیرمان عاشقانه

دانلود رمان چون آب در آبگینه pdf از راز_س با لینک مستقیم

دانلود رمان چون آب در آبگینه pdf از راز_س

دانلود رمان چون آب در آبگینه از راز_س با فرمت pdf،اندروید،آیفون،نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

شوق و علاقه ی تندر به لیلی بر هیچکس پوشیده نیست. اما لیلی از این عشق سر باز می زند و کسی دیگر را جایگزین تندر می کند. تندر برای برگرداندن عشق خود، رقیب را از میدان به در می کند، که به قیمت زندگی کسی تمام می شود.

خلاصه رمان چون آب در آبگینه

دستانش را در جیب روپوش سبز تیره اش فرو برده و نفس عمیقی می کشد. احتیاج مبرمش به خواب را به خوبی حس می کند اما خواب در این لحظه برایش غریبه به نظر می رسد. سختی طاقت فرسای تمام روز تنش را کوفته کرده است. صدای بوق مانندی بلند می شود و چند نفر از پشت ایستگاه بیرون آمده و به سمت در بزرگی که سه حرف انگلیسی روی آن حک شده است می دوند. به سرعت قدم هایش می افزاید و در حال ورود به سالن بزرگ پیش رویش، نگاهی به صورت زن میانسال می اندازد.

چشم میچرخاند و با دیدن چند پرستار، قدم هایش را سرعت می بخشد. بالای سر تن بی جان می ایستد. یکی از بیماران خودش است! در حال نزدیک شدن، دستگاه ها را بررسی می کند و رو به پرستار فریاد می زند: هر سه دقیقه یه میلی اپی نفرین! نگاهش را بین دستگاه ها می چرخاند. به انترنی که دستانش را با تمام قدرت به سینه بیمار می فشارد نگاهی می اندازد و می غرد: برو عقب…

خود را جلو می کشد. انگشتانش را به کاروتید رسانده و منتظر می ماند. به تندی از تخت بالا می رود، زانوانش را به روی آن تکیه زده و کف دستانش را روی هم به س*ینه ی بیمار می رساند. باز هم عقب می کشد و انگشتانش را به کاروتید می رساند. گرفتن پاسخ منفی وادارش می کند باز هم مشغول شود. همهمه ای در سرش جاریست. کمی خود را عقب می کشد. نگاهش را به دستگاه ها می رساند و بر سر بیگی فریاد میزند: آماده شوک بشین.

اطلاعات رمان رمان چون آب در آبگینه

نام رمان : رمان چون آب در آبگینه
نویسنده رمان : راز_س
ژانر رمان : عاشقانه_اجتماعی_پزشکی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 2347
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا