رمان تخیلیرمان عاشقانهرمان فانتزی

دانلود رمان زوزه در مه جلد اول PDF از NGN با لینک مستقیم

دانلود رمان زوزه در مه جلد اول PDF از NGN

دانلود رمان زوزه در مه جلد اول از NGN با فرمت های PDF، اندروید،آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

نیرا راهنماست؛ یعنی پنجمین آلفا از نسل محافظین. یک دختر ساده‌ی روستایی که آرزوهایش یک شبه بر باد می‌رود و او مجبور می‌شود گرگینه بودنش را بپذیرد و این اتفاق زمانی می‌‌افتد که نیرا خود را کنار جسم نیمه جان بهترین دوستش و جنازه‌ی یکی از درنده‌های شب می‌بیند. حال که زمان انتقام فرا می‌رسد، نیرا می‌ماند و قبیله‌ی از هم گسیخته‌اش و غــریـ ـزه‌ای که او از آن متنفر است. او که از ارثیه‌ی مادری‌اش فرار می‌کند، به خاطر کشتن یکی از درنده‌ها خود را مقصر می‌داند و منتظر انتقام آنهاست.

خلاصه رمان زوزه در مه جلد اول

هنوز به خوبی آن قطره اشکی که از گوشه‌ی چشمش ریخت را به یاد دارم. لرزش صدایش بیشتر شده بود.– گرگ پیر کنار دخترش روی زمین افتاده بود و نفس‌های بریده بریده‌اش از عمق سینه‌ی زخم خرده‌اش بیرون می‌آمد.دستم را زیر سرش بردم، هنوز زنده بود. صدای هق هقم اجازه نداد ساها حرفش را ادامه بدهد. سرم داغ شده بود، حرف‌هایی که شنیده بودم با تصویری که از مرگ مادرم دیده بودم تمام وجودم را به آتش کشیده بود. نفس‌های داغی از ریه‌ام بیرون می‌آمد.

صدایم دورگه شده بود، داغی چشمانم را از سوزش پلک‌هایم حس می‌کردم. چشم‌های گشاد شده‌ام را به صورتم ساها دوختم.– اون‌ها کی بودن؟ساها حرفی نزد. بار دیگر و این بار با خشم وحشتناکی که از اعماق قلبم بیرون می‌آمد فریاد زدم.
– ساها اون‌ها کی بودن؟ساها که فریاد من اصلا وحشت زده‌اش نکرده بود چشم در چشمم دوخت و با لحنی که دیوانه‌ام کرد فریاد کشید– نمی‌دونم!

 

اطلاعات رمان زوزه در مه جلد اول

نام رمان : زوزه در مه جلد اول
نویسنده رمان : NGN
ژانر رمان : فانتزی، تخیلی، عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 391
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا