رمان عاشقانه

دانلود رمان ستاره بختم سیاه بود pdf از نرگس واثق با لینک مستقیم

دانلود رمان ستاره بختم سیاه بود pdf از نرگس واثق

دانلود رمان ستاره بختم سیاه بود از نرگس واثق با فرمت pdf،اندروید،آیفون،نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

خودت می گویی قلم زن، بخت را قلم می زند نصیب آدم ها را قسمت رقم می زند خودت می گویی که عشق را خدا نصیب می کند دل های بیگانه را با هم قریب می کند

خلاصه رمان ستاره بختم سیاه بود

مریم که فهمید دوستی او با حمید او را بلند پرواز کرده، گفت:اگه بابات بفهمه می‌دونی چی میشه؟ ماندگار بی حوصله چشم در کاسه چرخاند و گفت: قصد ما ازدواج! در جوابش مریم حق به جانب گفت: خب بره خواستگاریت نه این که اینطور با آبروی هر دو تون بازی کنه. عکس العمل تند ماندگار حرف مریم را شکار کرد. شما خیلی ذهنت و درگیر نکن حمید چند وقت دیگه میاد خواستگاریم.

با اتمام حرفش از جا بلند شد و از اتاق بیرون زد. حمیدی که روی حیاط بود را با اشاره چشم سمت باغ خواست و خودش زودتر از او رفت. چندی بعد حمید هم به باغ آمد و رو به ماندگار مشوش پرسید: چیزی شده؟ بدون مقدمه‌ای، بدون حرف اضافه‌ای یک راست گفت: حمید تو که میای خواستگاریم نه؟ حمید با تعجب چشم گرد کرد و گفت: البته که میام این چه حرفیه؟مشوش گفت: دلم یجوریه!

دست حمید روی شانه‌های ظریف ماندگار نشست و گفت: دلت یجوری نباشه عزیز من، همین که پات برسه روستا مادرم و می‌فرستم. دل ماندگار با این حرف‌های حمید تسلی شد و دیگری چیزی در این باره نگفتند. همان روز ماندگار به روستا رفت ولی قبل رفتنش به مادرش خبر داد که اگه قرار شد بیان خواستگار بهش احوال بده.تا رسید روستا شروع به پاک کاری کرد و با ذوق تمام ماجرا را برای هانیه و محبوبه تعریف کرد.تمام خانه را بیرون کرد و پرده‌ها را شست، همه جا را خاک گیری کرد. همه چیز برای آمدن خواستگارها آماده بود.تا اینکه هانیه رفت و به احمدآغا تمام حرف را باز گو کرد.

اطلاعات رمان رمان ستاره بختم سیاه بود

نام رمان : رمان ستاره بختم سیاه بود
نویسنده رمان : نرگس واثق
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 235
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا