رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان هیچ کس اینجا گم نمی شود pdf از پرن ثابت با لینک مستقیم

دانلود رمان هیچ کس اینجا گم نمی شود pdf از پرن ثابت

دانلود رمان هیچ کس اینجا گم نمی شود از پرن ثابت با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

نیلگون سالها تلاش کرده تا عشق سالهای نوجوانی و جوانی اش را فراموش کند اما یک حادثه آن دو را بعد از هفت سال دوباره بر سر راه هم قرار می دهد و اینبار نیلگون تلاش می کند به خاطر اثبات عاشقی و از طرفی شرایط سخت به وجود آمده در راه پر پیچ و خم حق خواهی با وی هم دست شود؛ راهی که بی شک خالی از خطر و هیجان نیست!

خلاصه رمان هیچ کس اینجا گم نمی شود

ورودی گالری وثوق، در دل یکی از شلوغ ترین خیابان های تهران باز می شود. بالای پنج پله ی کم ارتفاع و پهن، مشرف به تالار اصلی ایستاده ام تا به رویایی که از کودکی دنبالش بودم دقیق تر نگاه کنم. به قول مامان مهین اینجا همان جایی است که خدا مرا دیده.
تا امروز خیلی دویده ام، بارها زمین خورده ام، زخمی شده ام، ترک برداشته ام اما نشستن کار من نیست‌. این ماراتن تا انتهای زندگی ام ادامه دارد.

هرجا که می افتم و زخم زانو ها خون چکان میشود، هرجا نفس کم می آورم، نگاه مهربان “نیا” بلندم می کند؛ نگاه معصوم و بی پناهی که جز من انگار هیچ پناهی ندارد.دخترک هفده ساله ای از شاگردهای جدید استاد می دود سمتم. حسابی نفس نفس می زند:خانم ملکان…استاد گفتن بیاین پایین…تابلوهاتون حسابی طرفدار پیدا کرده…دستش روی سینه با هر نفس بالا و پایین می شود.

دستور استاد برایش حکم مرگ و زندگی دارد؛ باید به سرعت اجرا شود. به نگاه پر از عشق و جوانش لبخند می زنم. هم سن و سال همین دخترک عاشق پیشه بودم که عشق، گنج دلم را دزدید و نفهمیدم کجا قایمش کرد که بعد از ده سال، هنوز هیچ کس نتوانسته پیدایش کند. دستی پشتش می کشم:اسمت چی بود؟ نیشش باز می شود: مهرآفرین…شما می تونین مهری صدام کنین.

 

اطلاعات رمان هیچ کس اینجا گم نمی شود

نام رمان : هیچ کس اینجا گم نمی شود
نویسنده رمان : پرن ثابت
ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا