رمان طنزرمان عاشقانه

دانلود رمان قرعه به نام سه نفر pdf از فرشته تات شهدوست با لینک مستقیم

دانلود رمان قرعه به نام سه نفر pdf از فرشته تات شهدوست

دانلود رمان قرعه به نام سه نفر از فرشته تات شهدوست با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان در رابطه با سه تا برادره که وکیل پدرشون اطلاع میده که پدرشون ویلایی رو قبل از مرگش به نام این سه نفر کرده. با رفتن این سه برادر به ویلا و دیدن سه تا خواهر که آن ها هم ادعای مالکیت دارن داستان شروع میشه و….

خلاصه رمان قرعه به نام سه نفر

با عشق، دوباره من حرف تازه ای خواهم زد به دل، دوباره من طعنه ی بی بهانه ای خواهم زد عبور می کند و گم می شود از فصل تنهاییم گاهِت کسی خاک
که به سرنوش یم قرعه ای خواهد زد. فصل اول
رایان:‌راشا اون نور المصب رو بنداز رو دستم نه تو چشمم، کورم کردی! راشااا سریع نور چراغ قوه را روی دستای رایان انداخت. خیلی ماهرانه داشت در گاوصندوق را باز کند.

رادوین: زود باشید دیگه،گاوصندوق بانک مرکزی که نیست‌! د یالا توی درگاه اتاق ایستاده بود و از همان جا بیرون را می پایید. رایان با حرص گفت:من بچه زرنگ گروهم یا تو رادوین؟ د میمون! خب یک ذره صبر داشته باش برادر رنگرزی که نیست، وقت می خواد. راشا…آره راساات می گه، وقت می خواد، ولی رایان من، ا جان، داداش این طور که تو فس فس می کنی باید به فکر باز کردم قفل در زندان باشی نه گاوصندوق! همان موقع صدای تیکدر گاوصندوق مژده ی باز شدنش را داد.

هر سه از سر رضایت لبخند زدند.از بیرون صدای پا شنیدند. نگاهی سریع بینشان رد و بدل شد، خشکشان زده بود. تازه مغزشان به کار افتادو حالا دنبال سوراخی می گشتند که در آن مخفی شوند. وقتی ده، بیست بار به هم برخورد کردند، رادوین خزید زیرمیز و بقیه هم به دنبالش. همزمان در اتاق باز شد، نور چراغ قوه رضا را روشن کرد. صدای قدم هایی آرام در اتاق پیچید. راشا آهسته گفت: اوه اوه بچه ها این یارو مشکوکه، چراغ قوه دستشه!رایان:
– خب باشه، کجاش مشکوکه؟!

اطلاعات رمان قرعه به نام سه نفر

نام رمان : قرعه به نام سه نفر
نویسنده رمان : فرشته تات شهدوست
ژانر رمان : عاشقانه، طنز
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 860
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا