رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان سر مشق دلدادگی pdf از الهه احمدی با لینک مستقیم

دانلود رمان سر مشق دلدادگی pdf از الهه احمدی

دانلود رمان سر مشق دلدادگی از الهه احمدی با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان دختری که بعد چند سال زندگی در خارج کشور به ایران برمیگرده و متهم به کشتن شوهرش میشه! به اجبار پدر و بردارش بچشو سقط میکنه و ..

خلاصه رمان سر مشق دلدادگی

انگار بعد از این همه سال وقت برگشتن رسیده بود. زمان هیچ چیزی را حل نکرد و فقط و فقط من را بیشتر در گنداب فرو برده بود، اعصابم بیش از اندازه متشنج بود و این برای منی که تحت درمان بودم خوب نبود.. شش ساعت پرواز واقعا عصبی و کسلم کرده بود، از مهماندار تقاضای درینک میکنم.. لیوان نوشیدنی را از مهماندار می گیرم و تشکر می کنم..

از بچگی عاشق مهماندار ها بودم لباس و طرز برخوردشون برایم جذاب بود.. بعد از ده سال که در لندن زندگی کردم الان برای دیدن خانواده ای که نمی شد اسمش را گذاشت خانواده برمی گشتم.. هیراد بهم خبر داده که مامان بخاطر ندیدنم دچار افسردگی شدید شده. هه چه جالب منم افسردگی داشتم، ناراحتی اعصاب دارم، اضطراب و وسواس دارم و مشت مشت قرص می خورم.

نوشیدنی را تا ته سر کشیدم و لیوان را روی میز جلویم گذاشتم و سرم را به پشتی راحت صندلی وی آی پی هواپیما تکیه دادم و چشم بندم را زدم و سعی کردم که بخوابم. خواب که نه کمی ریلکس کنم قبل از رسیدن طوفان. واقعا که دیدن خانواده ام مثل آمدن طوفان بود. هنوز هم باورم نمی شد راضی به برگشتن شده بودم..

اطلاعات رمان رمان سر مشق دلدادگی

نام رمان : رمان سر مشق دلدادگی
نویسنده رمان : الهه احمدی
ژانر رمان : عاشقانه_اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 785
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا