رمان عاشقانه

دانلود رمان نیمه عاشق ترم را باد برد pdf از آذین بانو با لینک مستقیم

دانلود رمان نیمه عاشق ترم را باد برد pdf از آذین بانو

دانلودرمان نیمه عاشق ترم را باد برد از آذین بانو با فرمت های pdf، اندروید،آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

مسعود‌حکمت‌ مرد زخم خورده ای که عشق جوانیش درست روز نامزدیشون اون رو برای همیشه تنها می ذاره و می ره…. ولی سال ها بعد مسعود تبدیل به روان شناس مشهور و جذابی میشه که هر دختری رو شیفته خودش می کنه، عشقش پیشمون بر می گرده و خانواده مسعود اصرار می کنن تا مسعود نامزدش رو ببخشه… مسعود برای رهایی از اصرار های خانواده اش، وارد زندگی پگاه میشه پگاه دختری که از دوس پسرش باردار شده و حالا چاره ای نداره جز اینکه وارد بازیه مسعود بشه ولی….

خلاصه رمان نیمه عاشق ترم را باد برد

– سرد نشه.درُک گفتم: – این لبخند، بخاطر اینه که گفتم چای می خورم؟! لبخندش عمیق تر شد، سرفه‌ای کرد و چایش را روی میز گذاشت. – معلومه که نه، بخاطر بی تعارف بودنته . به ظرف رولت خوری، پر از بیسکوئیت وسط میز اشاره کردم و گفتم:د– پس اون ظرف بیسکوئیت رو هم بدید، چون من صبحانه نخوردم. با ابروهای بالا رفته و متعجب نگاهم کرد، این دفعه لبخندش به خنده بلند تبدیل شد و ظرف بیسکوئیت را آورد و مقابلم گذاشت.

موهای جو گندمی و ته ریشش او را شبیهه سوپر استار های سینما می کرد. اولین چیزی که به ذهنم رسید، محمد رضا فروتن بود.با آن پیراهن چهارخانه آبی که آستین هایش تا ارنج تا کرده بود. عینکی که حدس می زدم برای مطالعه باشد را از روی چشمش برداشت کمی خودش را به سمت جلو متمایل کرد.بی خیال چایم را جلو تر کشیدم و بیسکوئیت را داخل چای زدم تا خیس شود و بخورم، طبق عادت همیشگی ام! – می دونی چرا اینجایی؟

اطلاعات رمان رمان نیمه عاشق ترم را باد برد

نام رمان : رمان نیمه عاشق ترم را باد برد
نویسنده رمان : آذین بانو
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 441
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا