رمان عاشقانه

دانلود رمان زندگی به نرخ دلار pdf از صدیقه بهروان فر با لینک مستقیم

دانلود رمان زندگی به نرخ دلار pdf از صدیقه بهروان فر

دانلود رمان زندگی به نرخ دلار از صدیقه بهروان فر با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

آیلین دختری جوان و زیباست که همراه با میلاد  کوچکش که بیمار است، در محله ای در پایین شهر زندگی می کند. هزینه ی درمان میلاد با بالا رفتن نرخ دلار، بالا می رود و حقوق نه چندان کم آیلین، کفاف درمان میلاد و خورد و خوراک دو نفرشان را نمی دهد.

با وخیم تر شدن حال میلاد، پزشکش تنها راه احتمالی درمان او را جراحی سنگین و پر هزینه ای می داند. درست در زمانی که آیلین دیگر با امید به طور کامل خداحافظی کرده است با خانواده ی به شدت مرموزی آشنا می شود. خانواده ای که هر کدام از اعضای آن دنیایی برای خود دارند و زمانی که پرده از راز های آنها کنار می رود، آیلین با چهره ی زشت واقعیت روبرو می شود. واقعیتی که دانستنش هزاران بار از ندانستن آن تلخ تر است…

خلاصه رمان زندگی به نرخ دلار

صدای در اتاق سکوت نگاهم و پیچید را به خود سمت  نزدیک ساعت.کشید سه است صبح . با بافت های لیف تعداد روی چشمانم چرخاندن  آنها شده، را می شمارم . با نزدیک اینکه به 5 است ساعت بی وقفه می هنوز بافم، به آن تعدادی که اند نرسیده باید، . بیشتر خیلی ،باید میالد های دارو خریدن برای از کنم تالش اینها . ب سرعت بالای بارها دالر، قیمت رفتن از سرعت من اما است، بیشتر تزئینی، و زیبا لیفهای این بافت برای چه کنم که چاره ای ندارم .

کسی وقتی به مانند افرادی فکر من حتی .شوم بکار دست باید خودم نیست  ممکن غیر اگر به برسد نظر به زیبایم پسرک معصومی قیافه در نگاه ، خواب می لبخند و کنم بر لبانم می نشیند . شک، بدون ارزش رشته، این هر نوع از گذشتگی خود را دارد . با سر صداهایی و که از کوچکم اتاق بیرون می و خسته چشمان آمد بی خوابم را به یم باز سختی  کنم. کاش می شد بدون ساعتی چند دغدغه سر بر بگیرم آرام و بگذارم بالین .

 

اطلاعات رمان زندگی به نرخ دلار

نام رمان : زندگی به نرخ دلار
نویسنده رمان : صدیقه بهروان فر
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 381
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا