رمان بوکرمان عاشقانه

دانلود رمان عاشقانه صدایت زدم pdf از حنانه محبی زاده با لینک مستقیم

دانلود رمان عاشقانه صدایت زدم pdf از حنانه محبی زاده

دانلود رمان عاشقانه صدایت زدم از حنانه محبی زاده با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

دکتری که از جدیتش همه میترسن،اعتقادی به عشق نداره و دخترای شهر واسش خیلی مهمن ولی عاشق یه دختر خجالتی و چادریه شهرستانی میشه،کسی که وقتی از او باردار بود پدرش اونو فروخت به یه شیخ عرب و داغ زنش و بچش رو دلش موند تا اینکه……

خلاصه رمان عاشقانه صدایت زدم

با پیج شدن اسمش،کلافه و خسته از جا بلند شد و روپوش سفید پزشکی اش را که همین چند دقیقه پیش از تن کنده بود را تن زد و بعد از برداشتن گوشی پزشکی اش از اتاق خارج شد. شد و به ایستگاه پرستاری رفت،َکتی مثل همیشه با دیدن او خواست چیزی بگوید اما امروز CCUوارد دیگر ظرفیت نداشت: خانوم نیلسن،پرونده بیمار تخت دوازده رو برام بیارید لطفا!

کتی بازهم کوتاه نیامد و با همان لهجه دست و پا شکسته فارسی اش که جان میکند دو کلمه فارسی حرؾ بند شروع کرد: چی…شد کیان؟! تو امروز اصلا خوب نیست! با شنیدن حرؾ کتی پوزخندی تلخ روی لب هایش جا خوش کرد. توجهی به کتی نکرد و در عوض از نیلسن به خاطر آوردن پرونده ای که خواسته بود سرد تشکر کرد و وارد بخش شد. شاید تنها دلیلش برای اینکه چند روز بود شیفت شب را قبول میکرد، پسرک ایرانی ای بود که به تازگی به آمریکا آمده بودند!

بالا سرش که رسید مثل همیشه دید که در حال بای کردن با تبلتش است:شیرمرد من چطوره؟!علیرضا به محض اینکه صدای کیان را شنید با ذوق تبلت را کنار گذاشت و خندید که از خنده اش قفسه سینه اش به شدت درد رفت:

اطلاعات رمان رمان عاشقانه صدایت زدم

نام رمان : رمان عاشقانه صدایت زدم
نویسنده رمان : حنانه محبی زاده
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 419
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا