رمان بوکرمان خارجیرمان عاشقانهرمان فانتزی

دانلود رمان خارق العاده pdf از کریستین اشلی با لینک مستقیم

دانلود رمان خارق العاده pdf از کریستین اشلی

دانلود رمان خارق العاده از کریستین اشلی با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

کورا گود در یک دنیای رویایی از خواب بیدار می‌شود. دنیایی که می‌تواند در آن چیزهایی که پرندگان به او می‌گویند را بفهمد، مردها در آن سوار اسب می‌شوند و پرهای پرزدار روی کلاه‌ هایشان دارند، اسباب و اثاثیه به مدل‌ زیگ‌زاگی و به مدل‌هایی هستند که ساخت و استفاده از آن‌ها خودش یک معجزه‌است. مشکل این است که او فکر می‌کند دارد خواب می‌بیند ولی کورا بدون این که متوجه بشود به دنیای موازی رفته است، کورای ما چیزی در وجودش دارد که اگر به دست مینروای شیطانی اسیر شود، نفرینی چند صد ساله به سرزمین‌شان حاکم می‌شود.

خلاصه رمان خارق العاده

از این جا به بعد دنیای رویاییاش به یک کابوس تبدیل میشود. خوشبختانه مرد جذاب سرزمین رویاها، نوکتورنو آنجاست تا او را از چنگال فرستادگان شرور عجیب و غریب مینروا محافظت کند. متأسفانه پسر جذاب سرزمین رویاها یعنی نوکتورنو، از کورای دنیای خودش اصلا خوشش نمیآید و فکر میکند این کورا همان کوراست.

مهم نیست کورای ما برای متقاعد کردن او چه بگوید یا چه کار کند، نوکتورنو باور نمی کند. ولی کورا برای حفظ امنیت خودش و برای اینکه در این دنیای خارق العاده راهنمایش باشد به او نیاز دارد. و همزمان امیدوار است که روزی در آپارتمان نه چندان خوبش در زندگی نه چندان خوبش و در دنیای خودش بیدار شود.

تنها مشکل این است که هر چه بیشتر با این جنگجوی دلپسند و جذاب وقتم بگذراند، بیشتر عاشقش میشود. صدای پرنده ها به گوشم رسید. داشتند آواز می خواندند. جیک جیک نه، آواز می خواندند. صدای آوای پرنده نبود. از آن آهنگ های قدیمی ساده و پر از چه چه  بود. توصیفش کار سختی بود ولی وجود داشت. خیلی هم زیاد بود. چشمهایم را باز کردم.

اطلاعات رمان رمان خارق العاده

نام رمان : رمان خارق العاده
نویسنده رمان : کریستین اشلی
ژانر رمان : عاشقانه_فانتزی_خارجی
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 1031
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا