رمان بزرگسالرمان خارجیرمان عاشقانهرمان مافیایی

دانلود رمان دکمه و شرم pdf از پنلوپه اسکای با لینک مستقیم

دانلود رمان دکمه و شرم جلد چهارم pdf از پنلوپه اسکای

دانلود رمان دکمه و شرم جلد چهارم از پنلوپه اسکای با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

کین، تریستان یکی از بزرگترین مشتریان منه.همیشه به موقع پولش رو پرداخت میکنه و همیشه به قولش عمل میکنه. اما این بار، پول نقد کم آورده. اون الان به محموله نیاز داره. پس اون بهم یه وثیقه میده. اون برده خودش رو بهم قرض داد. “آدلینا.” حال که من و پیرل خیلی به هم نزدیک هستیم. من نمیتونم از این نوع مبادله ها انجام بدم. اشتباه محض بود. غیر انسانی بود. ولی میتونم بگم اون منو میخواد و منم قطعا اونو میخوامش.

خلاصه رمان دکمه و شرم جلد چهارم

اون کمد رو اینجا بزارین. من به جایی که قبال کمد قدیمیمون اونجا بود رفتم و اون رو برای حرکت دادن جا به جا کردم. اونا قطعه سنگین و روستایی رو حمل میکردن و مستقیم در مقابل دیوار گذاشتن.
عالیه. بعد پاتختی ها باید اونجا برن. من به کسایی که جا به جا میکردن دستور دادم دو تیکه مبل رو جایی که بهشون تعلق داشت بزارن. بعد باکسر و جورابهای کرو رو به همراه بقیه لباساش داخل کشوها قرار بدن. اتاق خواب ارباب کاملا مردانه بود.

با کمد و تخت مشکی و از اونجا که نصف اینجا به من تعلق داشت میخواستم تغییری بدم. در آستانه در ظاهر شد، دستهاش پشت کمرش بود. احتماالا لازم نیست به شما بگم که آقا زیاد از این خانم بارستی.
موضوع خوشحال نخواهد شد. شلوار راحتی کرو رو جمع کردم و توی کشو چپوندم. کاملا از عواقبش آگاهم.حق با توئه. در کشو رو بستم و گلدان جدید گلها رو روی میز گذاشتم. کمی واقعا لمسشون کردم. چند قطعه مدیترانه ای در اتاق وجود داشت و باعث شده بود خیلی به چشم بیان. کرو در مورد تغییرات خوشحال نمیشد. اون از تغییر در هر ظرفیتی متنفر بود. اما اون با این معامله کرده بود.

 

اطلاعات رمان دکمه و شرم جلد چهارم

نام رمان : دکمه و شرم جلد چهارم
نویسنده رمان : پنلوپه اسکای
ژانر رمان : مافیایی، بزرگسال
ملیت رمان : رمان خارجی
ویرایستار رمان : ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 575
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا