رمان رازآلودرمان عاشقانهرمان معمایی

دانلود رمان سومین قربانی pdf از لیزا گاردنر با لینک مستقیم

دانلود رمان سومین قربانی pdf از لیزا گاردنر

دانلود رمان سومین قربانی از لیزا گاردنر با فرمت های pd، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

در مدرسه‌ای تيراندازی شده است و دنی اوگردی 13 ساله به قتل دو بچه و معلم كامپيوترش اعتراف می‌كند، اما شواهد نشان می‌دهد قاتل كسی ديگر است. رنی افسر پليس رسيدگی به اين قتل‌ها را به عهده مي‌گيرد. او دوست نزديک خانواده اوگردی است و از بچگی دنی را می‌شناخته و به دنبال يافتن حقيقت است. چرا اين جنايات اتفاق افتاده است؟

خلاصه رمان سومین قربانی

کتاب سومین قربانی که در سال هزار و سیصد و هشتاد و سه چاپ شده می باشد.این اثر توسط لیزا گاردنر نوشته شده است.که انتشارات آن ل‍ی‍وس‍ا می باشد.و با ترجمه مژگان انصاری راد انجام گرفته است.در این داستان قتل دو دختر بچه دانش آموز و یكی از دبیران مدرسه ابتدایی در شهر آرام و كوچك بیكرزویل را بسیار ناآرام و برگرفته از غم فراوان می‌كند.داخل مدرسه شهر بسیار کوچکی در کشور امریکا تیراندازی اتفاق می افتد ولی تیرانداز این رویداد پسر کلانتر شهر می باشد که اسلحه های پدر خود را با خویش به مدرسه آورده بوده است.

پایرس کوئینسی ناظر مخصوص اف. بی. آی واسعه ی تحقیقات درمورد پرونده به شهر آمده و با رنی کنر معاون کلانتر همکاری می نماید.در این میان رویداد های شگفت آوری صورت می گیرد و پرده هایی از زندگی قدیم رنی کنار زده می شود .او چیزی به غیر از نام و رویای انتقام نداشته است. الی به موجب روزگاران پیچیده و خشونت بار خود در قدیم درهای قلبش را به روی عشق بسته تا بگردد و بی رحمانه قاتل مادر خویش را پیدا نماید و از بین ببرد.

مسحور کننده و زیرک و پولدار مکانی گرفته بر بالای برجی بزرگ سر پرستی یک مؤسسه ی پولی با اعتبار و الی با درگیر شدن با دشمن خود تمام خطر از دست دادن همه ی گذشته و عشق زندگی خود را به جان خریده است .

اطلاعات رمان رمان سومین قربانی

نام رمان : رمان سومین قربانی
نویسنده رمان : لیزا گاردنر
ژانر رمان : عاشقانه، معمایی، رازآلود
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 478
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا