رمان پلیسیرمان عاشقانهرمان معمایی

دانلود رمان سایه های سربی pdf از بهارک مقدم با لینک مستقیم

دانلود رمان سایه های سربی pdf از بهارک مقدم

دانلود رمان سایه های سربی از بهارک مقدم با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

گروگانگیری در عمارت شایگان.. تمنا، دختری که عاشق زندانبانش میشه بدون اینکه بدونه این مرد سرگرد نفوذیه اربابی که با پیشنهاد وحشتناکش زندگی دکتر رو به آتش میکشه.. مرد کر و لال مرموزی که راز بزرگ این داستانه..

خلاصه رمان سایه های سربی

گاهی وقت ها یک چیزی درست مانند سنگ می شود در راهِ گلویت، راه نفست را میبندد، سرخ میشوی، خودت را به آب و آتش میزنی که نجات پیدا کنی، اما نمیشود که نمیشود! انتقامی که گرفته نشده، همان سنگ میان گلوست. همان خار چشم توست که نمیگذارد نه نفس بکشی و نه دنیا را ببینی! دلی که داغ عزیز در رگ و پی اش ریشه دوانده تا به داغ نکشاند جگر قاتلش را مگر آرام میگیرد؟

و تو! مردی به رنگ قانون، دست پُر یا خالی، به خونخواهی هزاران نفس مظلوم به پا میخیزی! فارغ از این که دست بالای دست بسیارست. نمیشود که بازی را شروع نکرده به غول مرحله ی آخر برسی! پله به پله، ثانیه به ثانیه، سایه به سایه.. در پی شکاری هستی که تو را به او برساند.. به اویی که خودت هم نمیدانی کیست؟

و دیگری به رنگ تو! شانه به شانه ات، بی آن که بدانی هدفش چیست امداد غیبی ات میشود، همه زخم خورده ی یک نفرید! همه فارغ از ذات و نیت، در یک هدف کنارهم قدم بر می دارید. سایه های عذابید بر پیکرش.. سایه هایی که تنها سایه نیستند.. سختند، محکم اند، فولادند، سرب اند و آوار می شوند بر سر شیاطین..

اطلاعات رمان رمان سایه های سربی

نام رمان : رمان سایه های سربی
نویسنده رمان : بهارک مقدم
ژانر رمان : عاشقانه_معمایی_پلیسی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 1480
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا