رمان پلیسیرمان عاشقانهرمان معمایی

دانلود رمان فلش بک PDF از آنید 8080 با لینک مستقیم

دانلود رمان فلش بک PDF از آنید 8080

دانلود رمان فلش بک از آنید 8080 با فرمت های PDF، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

درباره دختری که از شیراز به تهران منتقل میشه که پدرش هم درجوانی به دست شریک کاریش به صورتش اسید پاشیده شده در تهران همکار حامی میشه که هیچ کس نمیتونه تحملش کنه

خلاصه رمان فلش بک

گاهش لحظه ای میان ما ردو بدل شد و بدون مکث همینطور که انتظار داشتم بر روی حامی ثابت ماند حامی با در ان پیرهن مردانه سرمه ای و کاپشن چرم خوش دوخت و شلوار کتان سورمه ای و پوتین های زیبای مارک دارش واقعا خواستنی شده بود من که هیچ از نگاهه خیره و خبیثانه دخترک بر روی حامی خوشم نیامده بود همان لحظه اول خواستم بهانه ای جور کرده و از مغازه بیرون بیاییم ..

پس نگاه بی رغبتی به اطرافم انداختم با فکری که به ذهنم امده بود با لحنی به ظاهر خونسرد رو به همان دختر که هنوز هم خیره به صورت بی خیال حامی بود گفتم: اون مانتوی عروسکی پشت ویترین رنگ بندی داره!؟ دخترک که گویا تازه متوجه شده بود کسی جز حامی در مغازه اش وجود دارد نگاه پر عشوه اش را به سمتم چرخاند و گفت: نه خانم تک رنگه .

خوشحال از اینکه تیرم به هدف خورده خواستم تشکری کرده و حامی را با خود از مغازه بیرون بکشم که او طبق معمول زودتر دستم را خواند … مچم را قبل از انکه قدم از قدم بردارم در دست گرفت و سرش را کمی نزدیک کرد و زمزمه وار گفت: حتی فکرشم نکن بزارم بری…!

اطلاعات رمان رمان فلش بک

نام رمان : رمان فلش بک
نویسنده رمان : آنید 8080
ژانر رمان : عاشقانه، معمایی، پلیسی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا