رمان عاشقانه

دانلود رمان پرسه های پاورچین pdf از رویا شاعری با لینک مستقیم

دانلود رمان پرسه های پاورچین pdf از رویا شاعری

دانلود رمان پرسه های پاورچین از رویا شاعری با فرمت pdf،اندروید،آیفون،نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

دختری که توی یه تصادف کل خانوادشو از دست میده و با خانواده ی عموش تو کرمانشاه زندگی میکنه تا اینکه با یکی از پسرعموهاش نامزد میکنه ولی یه اتفاق برای نامزدش میافته و حالا اون باید طبق رسومات عموش با یکی دیگه از برادرشوهراش ازدواج کنه. درصورتی که اون دیگه نمیخواد ازدواج کنه و از کرمانشاه میره و به شهر دیگه میره. حالا تو شهر با مشکلاتی مواجه میشه ….

خلاصه رمان پرسه های پاورچین

زندگی مانند یک رشته کوه است. گاهی باید با تمام سختی و مشقتها از آن بالا روی … هنگامی که به قله رسیدی دستت را روی پیشانی بگذاری و به خورشیدی که با انوار طلایی اش بر تو میتابد و مسیرت را روشن میکند نگاه بدوزی . کمی از در اوج بودن لذت ببری ، بعد از سمت دیگر کوه به پایین راه بی فتی تا خودت را برای کوه بعد، قله ای بعد و هدف بعدی آماده کنی! اما نگران نباش، پایین رفتن خیلی آسانتر از بالا آمدن است؛

البته به شرطی که به خودت مغرور نباشی و قدمهایت را با احتیاط و محکم برداری ، وگرنه با یک غفلت کوچک پایین میافتی و به ته دره پرت می شوی . آنوقت باید خودت برخیزی ، لباسهایت را بتکانی، زخمهایت را ترمیم کنی و دوباره به سمت بالا و موفقیت بعدی راه بیفتی. فقط یک مشکل پیش می آید؛ با شکست و لغزش قبلی و آسیب هایی که دیدی ، این بار کارت سختتر است. انرژی ات کمتر شده، چشمت از سقوط ترسیده و مجبوری آهسته تر قدم برداری .

*اما نگران نباش؛ زندگی با همه ی سختیها و تلخیها، لغزشها و شکستها باز هم پیش می رود. خوبیِ زندگی در این است که بازگشتی به عقب ندارد. تنها می توانی به گذشته نگاه کنی و درس بگیری اما نیازی نیست تا دوباره برگردی و همه ی سختی ها را تجربه کنی . می بینی ! کار آنقدر هم سخت نیست، تنها اراده و قدمهای محکم میخواهد.

اطلاعات رمان رمان پرسه های پاورچین

نام رمان : رمان پرسه های پاورچین
نویسنده رمان : رویا شاعری
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 523
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا