رمان عاشقانه

دانلود رمان اشک لیلی pdf از مریم دالایی با لینک مستقیم

دانلود رمان اشک لیلی pdf از مریم دالایی

دانلود رمان اشک لیلی از مریم دالایی با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

لیلی دختری با بیماری کلیوی است که مانی نوه پیرمرد و پیرزنی که او با آن ها زندگی می کند عاشقش می شود. پیمان عشق می بندند و مانی به شیراز برای ادامه تحصیل می رود. نوه دیگر پیرمرد از فرانسه برمی گردد و از لیلی خواستگاری می کند و

خلاصه رمان اشک لیلی

فردا نتایج اعلام و سرنوشت مانی معلوم میشد. همان که همیشه با نگاهی شیطنت بار دلش را لرزانده و وجودش را آکنده از عشق و و نیاز نموده بود. اما
راز این عشو پنهان آشکار نشده زیرا خودش نخواسته بود. دور و بر مانی را آن قدر دلبران زیباو عشوه گر گرفته بودند که نمی گذاشتند او دیده شود. دخترهای طناز و شیرین زبان چنان او را سرگرم می کردند که وجود بیمار او هر روز بیش از پیش نادیده گرفته می شد.

آنها خویشاوند بودند اما او غریبه ای تنها بیش
نبود.البته با این و ضع کنار آمده بود . سرنو شت نامعلوم خود را همان گونه که بود پذیرفته بود.می دانست دیر یا زود باید به پدر و مادر مرحومش بپیوندد. پس همان بهتر که کسی از احساس درونش آگاه نمی شد، مخصوصا او که تمام آرزویش بود. قلبش از این عشق پنهان چنان لبریز بود که اندیشیدن به او تماشا کردنش از دور و تبت این لحظات عاشقانه را برای خود کافی میدانست.

نفس عمیقی کشید و چشم هایش را بست و برای آخرین بار زیرلب دعا کرد: ای خدای مهربون! کمک کن مانی عزیز من توی کنکور قبول بشه، آمین. اشعه های گرم خورشید رو صورتش تابید و از چنگال خواب رهایش کرد.

 

اطلاعات رمان اشک لیلی

نام رمان : اشک لیلی
نویسنده رمان : مریم دالایی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 330
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا