رمان عاشقانهرمان معمایی

دانلود رمان هم قفس pdf از ساناز فرجی با لینک مستقیم

دانلود رمان هم قفس pdf از ساناز فرجی

دانلود رمان هم قفس از ساناز فرجی با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

صندوق پست خانه اش با نامه هایی برخورد میکند که برای او جالب است او کم کم عاشق نویسند نامه ها میشود. در هر جا میتواند دنبال نشانی از او میگردد. هیوا در تحقیقاتی که میکند میفهمد نام آن پسر افشین است که عاشق دختری به نامه ستاره بود و این عشق او را تا اوج میرسانده ولی روزی میفهمد که ستاره به او خیانت کرده و از همه زنان متنفر میشود. هیوا که دانشجوی پزشکی بوده روزی با بیماری مواجه میشود که پدر افشین است. هیوا طرح دوستی با خواهر افشین را میریزد و قصد برقراری ارتباط با افشین را دارد ولی…

خلاصه رمان هم قفس

گاهی وقتا آدم انتظارهایی داره که برای خودش هم گنگ و ناشناسه! احساس تعلق به چیزی که مال تو نیس؛ تقریباٌ یک سال بود که هر از چندگاهی که در پست رو باز می کردم نامه اون ناشناس اونجا بود. ولی یک سال و نیم از آخرین نامه گذشته بود و هر روز صندوق پست من خالی بود. تقریبا می شه گفت به نامه ها عادت کرده بودم؛ برای همین هر موقع اسمی آشنا می شنیدم یا مکانی آشنا می دیدم چشمم دنبال کسی می گشت که در طی یک سال سنگ صبورش بودم, رفیقش, هم قفسش!

اولین باری که نامه اش به دستم رسید خوب یادمه؛ چند روزی بود که درگیر اسباب کشی به آپارتمان کوچیکم بودم. تازه توی خونه مستقر شده بودم که آقای افشار, صاحبخونه ام, کلید صندوق پست رو بهم داد. وقتی صندوق رو دیدم نامه ای که چند روز از تاریخش گذشته بود در اون بود, به مقصدی آشنا, ولی از سوی یک ناشناس, برای یک دوست,یک رفیق.

اوایل فکر می کردم شاید یکی از همسایه ها دستم انداخته. خب این چیزا یک کمی طبیعیه, دختر جون, خونه مجردی و.. زیاد توجه نکردم, ولی کم کم به نامه ها عادت کردم, یه چیز خاصی توی نامه ها می دیدم که منو به سمت خودش می کشید.. بعد از مدتی تلاش من شروع شد, خیلی سعی کردم از طریق پست فرستنده نامه ها رو پیدا کنم ولی هر تلا*شی بی فایده بود..

اطلاعات رمان رمان هم قفس

نام رمان : رمان هم قفس
نویسنده رمان : ساناز فرجی
ژانر رمان : عاشقانه_معمایی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 236
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا