رمان بزرگسالرمان ترسناکرمان خون آشامیرمان هیجانی

دانلود رمان شیفت خون آشام pdf از تیم اورورک با لینک مستقیم

دانلود رمان شیفت خون آشام pdf از تیم اورورک

دانلود رمان شیفت خون آشام از تیم اورورک با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

آموزشی اش به شهر متروک و دورافتاده ای به نام رگد کوو (Ragged Cove) فرستاده میشود.شهری که زندگی اش را برای همیشه عوض میکند. او در طی تحقیقاتش درمورد قتل های مخوف زنجیره ای، نبش قبرها، و مفقود شدن مردم پی میبرد که زندگی خودش هم درخطر است.  هادسون باید حقیقت را از زیر خاک بیرون کشیده و بفهمد چه کسی -یا چه چیزی- پشت این مرگ های وحشتناک است؟!

رمان شیفت خون آشام

اسم من هادسون است، بیست‌سالمه و هجده‌ ماهه که افسر پلیس اداره‌ی هونشایر در جنوب غربی انگلستان هستم.  به محض تمام شدن دوره‌‌ی آموزشی‌ام به شهر ساحلی رگد کوو (Ragged Cove) فرستاده شدم.  شایعاتی درمورد سخت بودن شرایط آنجا شنیده بودم.

البته فرستاده شدنم اجباری از طرف رئیسم نبود بلکه بخاطر پیشنهاد وسوسه برانگیزی بود که به من دادند و من نتوانستم آن را رد کنم.  مزایای رفتنم به رگد کوو: جایی برای اقامت بصورت رایگان…  کاری شبانه و به دور از مردم و کمک هزینه ای به مبلغ پنج‌هزار پوند بود که سالانه بطور یکجا پرداخت می‌شد.

وقتی به همکارهایم گفتم که شغل را قبول کردم، بعضی از آن‌ها عصبی خندیدند و گفتند: فشار کار در آنجا به قدری بالاست که یک سال هم دوام نمی‌آورم و نمی‌توانم آن پول را بگیرم.  شرایط کاری ام به این صورت بود:  شیفت شب بودم و هرشب از ساعت هفت غروب تا هفت صبح فردا باید سرکار می‌بودم.  حالا که به عقب نگاه می‌کنم می‌فهمم چرا دوستانم بعد از شنیدن قبول…

اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا