رمان عاشقانهرمان همخونه ای

دانلود رمان من بازنده نیستم pdf از رویا رستمی با لینک مستقیم

دانلود رمان من بازنده نیستم pdf از رویا رستمی

دانلود رمان من بازنده نیستم از رویا رستمی با فرمت pdf،اندروید،آیفون،نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

با مرگ مازیار و بیوه شدن شادان، فردین بعد از چهار سال اتفاقی از سوئد بر می گرده در صورتی که هیچ کس بهش خبر نداده که شادان سه سال که مازیار رو از دست داده و تنهاست، شادان به عنوان یک بیوه ی ثروتمند با خیل زیادی از خواستگار روبروست ولی این وسط فردین وارد بازی میشه….

خلاصه رمان من بازنده نیستم

دامن بلند مشکی رنگش را بالا گرفت و وارد مرغدانی شد. هنور هم تصویر رودرویش با فردین در سرش بود. مردیکه ی لعنتی! با آن چشمان لعنتی تر از خودش! روی چهارپایه کوچک و چوبی نشست و خیره ی مرغ تپلی شد که تخم هایش را آنچنان زیر بالهایش گرفته بود انگار قرار دزدی در کار است آن هم از مرغی که فردا یا شاید هم پس فردا جوجه هایش سر از تخم در می آورند.شادان، شادان!

اخم هایش بغل به بغل یکدیگر ایستادند. رقیه عین مته در سرش، مدام صدایش می زد. لعنت به همه شان و مهمتر از همه فردین! همه اش زیر سر او بود. مردیکه ی مغرور! انگار از دماغ فیل افتاد. از مرغدانی بیرون زد و گفت:ها رقیه چیه؟ رقیه دختر ریز میزه سبزه رویی که لبخندهایش زیادی جذاب بود تند و فرز النگوهای طلایی که به مدد این چند سال کار کردن هایش در خانه ی حمیدخان ابدالی خریده بود را زیر لباس آستین بلندش زد و گفت:فروزان خانم باهات کار داره

حیاطشان زیادی بزرگ بود…باید از این سر میزدیتا به ساختمان ها برسی…هوای گرم مهر ماه عرقش را درآورده بود.با رقیه هم قدم شد و نرسیده به ساختمان نگاهش گوشه شد به مردی که یک هفته بود کنگر خورده قصد برداشتن لنگر لعنتیش را نداشت…و خدایا نگاهش چرا از این مرد زیادی خوشپوش با آن چشمان سبز این همه میترسید؟!

اطلاعات رمان رمان من بازنده نیستم

نام رمان : رمان من بازنده نیستم
نویسنده رمان : رویا رستمی
ژانر رمان : عاشقانه_همخونه ایی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 400
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا