رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان فصل پنجم عاشقانه هایم pdf از فاطمه ایمانی با لینک مستقیم

دانلود رمان فصل پنجم عاشقانه هایم pdf از فاطمه ایمانی

دانلود رمان فصل پنجم عاشقانه هایم از فاطمه ایمانی با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

عقیق که چند سالی می شد فداکارانه خودشو وقف مشکلات زندگی خواهر ها و برادرهاش کرده، بر اثر یه اتفاق کوچیک پی می بره که این میون از محبت و سادگیش سواستفاده شده و اون پاسخ مناسبی در جواب این چند سال فداکاری نگرفته و حالا که پا به سی سالگی گذاشته و با وجود دوتا نامزدی ناموفقی که تو این مدت داشته، تنهاست و نه شغل ثابتی داره و نه آینده ی تامین شده ای. اون تصمیم می گیره خودشو از این شرایط نجات بده، اما انگار لازمه برای این منظور یه سری آدما و اتفاقات تو گذشته رو دوباره باهاشون روبرو شه و مرورشون کنه..

خلاصه رمان فصل پنجم عاشقانه هایم

صدای تعارف مامان به شوهر مهناز تا اینجا هم می اومد. توی ح*ال نشسته بودم و سعی داشتم قبل از اینکه آتیش پاره های مهناز سربرسن برگه های پخش و پلای دور خودمو به زحمت جمع کنم. این پای سنگین گچ گرفته هم یاری نمی کرد. رو زمین سی*نه خیز شده بودم تا آخرین برگه رو با کلی تقلا بردارم که مهناز، شانار به بغل وارد شد.داری تمرین شنا می کنی؟

نفس نفس زنان سرجای اولم برگشتم و با دلخوری گفتم: داشتم اینارو از زیر دست و پا جمع می کردم. چپ چپ نگام کرد و شانار رو که با دیدنم ذوق کرده بود و دست و پا می زد زمین گذاشت. خم شد برگه رو برداشت و درحالیکه زیر لب غرغر می کرد اونو به دستم داد. یکی نیست بهش بگه مجبوری مگه. شانار رو همزمان تو بغلم گرفتم و اون به عادت همیشه صورتشو تو انحنای گردنم فرو برد.

بوسه ی کوتاهی رو موهای مجعد بورش زدم و همزمان دنبال اون یکی شون گشتم. پس شایلین کجاست؟ س*اک وسایل بچه هارو کنار خودش روی زمین گذاشت و نفسی تازه کرد. پیش مامان رامین موند. نمی تونستم هردوتاشون رو که با هم بیارم. آقا رامین چرا نیومد تو؟ گره روسری شو باز کرد و با پرش خودشو باد زد. کجا پاشه بیاد آخه؟ میخوایم خیر سرمون دوکلوم حرف زنونه بزنیم.

اطلاعات رمان رمان فصل پنجم عاشقانه هایم

نام رمان : رمان فصل پنجم عاشقانه هایم
نویسنده رمان : فاطمه ایمانی
ژانر رمان : عاشقانه_اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 866
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا