رمان بزرگسالرمان عاشقانه

دانلود رمان کابوی و دلبر pdf از هلن هارت با لینک مستقیم

دانلود رمان کابوی و دلبر pdf از هلن هارت

دانلود رمان کابوی و دلبر از هلن هارت با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

هالی زنی چهل ساله ای است که یک شب توی بار جذب کابوی جذاب بیست و نه ساله ای میشه و باهاش دوست میشه. هالی به خودش قول میده که همه چیز یه رابطه یک شبه باشه و دیگه هرگز جک رو نبینه و به قول خودش عمل می کنه. اما شش ماه بعد، جک که دیوانه وار دنبال هالی می گرده به طور اتفاقی اون روی توی یه کلاس طراحی آناتومی بدن انسان می بینه و متوجه می شه که قصد نداره بذاره دلبرش دوباره ازش فرار کنه! و هالی باورش نمیشه که جک قراره به عنوان مدل کاملا برهنه توی کلاسش شرکت بکنه! جک هالی رو تعقیب می کنه و سعی می کنه بهش نزدیک بشه. اما آیا هالی آمادگی پذیرفتن جک توی زندگیش رو داره؟ و دلیل هالی برای فاصله گرفتن از جک… فقط تفاوت سنیشونه؟!

خلاصه رمان کابوی و دلبر

…..یه جای گرم و یه زمان خوب با یه کابویی جوان و جذاب دقیقا چیزی بود که دکتر برای هالی تیلور چهل ساله تجویز کرد. بعد از شبی عجیب و احساسی ، اون از روی احتیاط پیش میره . زندگی حالا نقشه ی دیگه ای برای اون داره . بعد از بهترین دوستی زندگیش، پدر مجرد جک شرود آماده ی ترک زن مرموزش نیست. وقتی چند ماه پیش وارد رابطه با اون شد،کاملا مصمم و پیگیر بود و به یازده سال فاصله ی سنی شان اهمیت نمی داد .

زندگی هالی از وقتی جک رو دیده بود وارد مرحله ی جدیدی شده بود، و هالی متقاعد شده بود که اون کسی نیست که جک و پسر جذابش نیاز دارن. آیا دوستان جدیدش در کلوپ خانم های زیبا و جذاب
میتونند اون رو منصرف کنند ؟یا اون بهترین اتفاقی که تا حالا در  زندگیش افتاده را از دست خواهد داد؟

اطلاعات رمان کابوی و دلبر

نام رمان : کابوی و دلبر
نویسنده رمان : هلن هارت
ژانر رمان : عاشقانه، بزرگسال
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : تیم ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 515
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا