رمان عاشقانه

دانلود رمان در تمنای توام pdf از رویا رستمی با لینک مستقیم

دانلود رمان در تمنای توام pdf از رویا رستمی

دانلود رمان در تمنای توام از رویا رستمی با فرمت pdf،اندروید،آیفون،نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان در مورد دختری به نام آلماست که به پسر داییش علاقه داره اما پسر حتی حاضر نیست نگاش کنه ، داییش پسرش رو مجبور می کنه با آلما نامزد بشه .اونا نامزد میشن اما به خاطر دلایلی نامزدی بهم میخوره و این سر آغاز داستانه ولی ورق برمیگرده …..پایان خوش

خلاصه رمان در تمنای توام

زیر چشمی نگاهش کرد، با آرامش مشغول خوردن صبحانه اش بود. کمی این پا و آن پا کرد و گفت: نکیسا؟ نکیسا سرش را بلند کرد و با بی تفاوتی گفت: چیه؟ حتی یک بار هم دل خوش نکرد این پسر دل کوچک این دختر هوایی عشق را!
آلما اخم هایش را درهم کشید و گفت: نشد یه بار صدات کنم نگی چیه؟ نکبسا بی حوصله گفت: کمتر حرف بزن بگو چی می خوای؟

آلما با آن که به رفتار نکیسا عادت داشت اما هر دفعه که رفتار سرد و بی تفاوت و تا حدی خشن او را با خود می دید باز هم ناراحت می شد. آلما با ناراحتی از سر میز بلند شد و گفت: هیچی دیگه! نکیسا به چهره در هم رفته آلما نگاه کرد اما بدون آنکه به روی خود بی آورد خود را مشغول خوردن صبحانه اش کرد. آلما از آشپزخانه بیرون رفت، کیفش را از روی مبل درون سالن برداشت که زن دایی اش از پله ها سرازیر شد.

با لبخند به سویش برگشت و گفت: سلام زن دایی، صبحتون بخیر. شکوفه خود را به او رساند با مهربانی لبخندی به رویش پاشاند و گفت: سلام دختر گلم کجا داری میری؟میرم دانشگاه،کلاس دارم. تو که ماشینت خرابه،صبر کن اگه نکیسا نرفته بگم برسونت.نکیسا! اسم زیبایی است اما خودل ،رفتارش، اخاقش و…آنقدر نازیباست که دل این زیبای مغموم را بشکند! آلما فوری گفت:نه زن دایی بیتا میاد دنبالم،باهاش میرم.

 

اطلاعات رمان رمان در تمنای توام

نام رمان : رمان در تمنای توام
نویسنده رمان : رویا رستمی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 460
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا