رمان عاشقانه

دانلود رمان طلسم خاکستری pdf از فاطمه اشکو با لینک مستقیم

دانلود رمان طلسم خاکستری pdf از فاطمه اشکو

دانلود رمان طلسم خاکستری از فاطمه اشکو با فرمت pdf،اندروید،آیفون،نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

تا حالا شده باکسی برخورد داشته باشین که مغروره و حاضر به پذیرفتن هیچ عشقی نیست؟… حالا همون انسان ممکنه با دیدن یه نفرغرورش کم کم و به ندرت شروع به نزول کنه…!خوب این داستان در همین مورده … این داستان از زبون شخصیت اول داستان که از قضا دخترم هست گفته شده،اسمش الساست .. تو یک خوانواده ی ۵ نفری با دو داداش و بابای فوق العاده سخت گیری زندگی میکنه…کارشناسی ارشد قبول میشه و وارد دانشگاه با روحیه ی جدید میشه…وارد شدنش با وارد شدن یه شخصیت هم تراز خودش از لحاظ اخلاقی نه مالی روبه رو میشه که..

خلاصه رمان طلسم خاکستری

نگاهی به ساعت دیواری اتاقم که عکس خانوادگیمون پشت عقربه هاش قرار داشت انداختم 8 صبح رو نشون می داد. فوری رو تختم جا به جا شدم اطرافم رو جمع و جور کردم و فوری از تختم بلند شدم. لباسم رو عوض کردم و تی شرت و شلواری که مامان واسم خریده بود رو پوشیدم و رفتم پایین. صغری خانم رو دیدم که با لباس فرمش مثل همیشه از این طرف خونه یا بهتره بگم کاخ پدرم به اون طرف می رود.

با لبخند مهربون همیشگی اش بهم گفت: سلام عزیزم کی بیدار شدی؟ با یک لبخند پاسخش رو دادم و گفتم: سلام، همین الان صغری خانم، راستی چه خبر؟ بقیه کجا هستن؟ با دستمالی که در دستش بود و داشت گرد گیری می کرد اشاره ای به در اتاق خواب مامان و بابام کرد و گفت: آقا که طبق معمول تو شرکته، مامانت تو اتاقشه، ایمانم نیم ساعت پیش رفت بیرون.ازش پرسیدم، گفت میره کلاس گیتار.

بعدم دستی آروم رو پیشونیش کشید و گفت: پاک یادم رفت، بیا تا صبحونتو آماده کنتم، بخور عزیزم. بلند شد که بره گفتم: مرسی، نمی خواد الان. میرم استخر یه کم شنا کنم و بیشتر گرسنه ام بشه، برگشتم میخورم.صغری خانم مستخدم خونمون بود.خیلی دوستش دارم، خیلی مهربونه. از روز ازل که چشم باز کردم، اون رو تو خونمون دیدم تا حالا.شوهرش آقا مراد هم با ما زندگی میکرد و تو شرکت بابا مستخدم بود…

اطلاعات رمان رمان طلسم خاکستری

نام رمان : رمان طلسم خاکستری
نویسنده رمان : فاطمه اشکو
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 247
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا