رمان عاشقانه

دانلود رمان رویای سیاوش pdf از مریم جلالی با لینک مستقیم

دانلود رمان رویای سیاوش pdf از مریم جلالی

دانلود رمان رویای سیاوش از مریم جلالی با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

نیکا با دیدن تصویر پسری زیبا بر روی جلد کتابی به اسم سیاوش بهش علاقه‌مند میشه ارشیا پسرخاله‌اش به نیکا علاقه‌مند است اما نیکا به دلیل عشقی که به سیاوش دارد نمی‌تواند به شخص دیگری فکر کند و بی‌صبرانه منتظر است تا سیاوش را در عالم واقعیت ملاقات کند و عشق خود را به او ابراز کند در این میان نیکا در کنکور پذیرفته می‌شود.

خلاصه رمان رویای سیاوش

صدای پرندگان در لا به لای درختان گوشم را نوازش می داد و دست نوازشگر نسیم بر روی صورتم کشیده می شد و در آرامش اطرافم صدای گام های آرامم سکوت را می شکست. هوا بسیار گرم بود و خورشید گرمایش را با بی‌رحمی هر چه بیشتر بر روی زمین می فرستاد و از شدت گرما نفس به سختی بالا می آمد. لحظه ای ایستادم تا نفسی تازه کنم تا شاید کمی حالم سرجایش بیاید و بتوانم گرما را تحمل کنم.

و با خورشید به مبارزه بپردازم تا به او بفهمانم در مقابل گرمایش مقاومت می کنم و پیش می روم، حتی اگر تمام بدنم از عرق خیس باشد و لب های خشکم آب را جستجو کند.لحظه ای با خود فکر کردم چرا مادر نگذاشت مثل مواقع دیگر که به خانه یکی از دوستانم می روم، تا عصر که خورشید رو به غروب می رود و هوا خنک می شود، در خانه دوستم بمانم و به من گفت دوست دارد زودتر به خانه برگردم.

چون جواب خاص و معینی برای سوال خود نداشتم خود را این طور قانع کردم که چون من گفتم پدر دوستم به خانه آمده، مادر خواسته زودتر برگردم تا آنها با بودن من معذب نباشند.

اطلاعات رمان رویای سیاوش

نام رمان : رویای سیاوش
نویسنده رمان : مریم جلالی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 1718
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا