رمان بزرگسالرمان بوکرمان خارجیرمان مافیایی

دانلود رمان دکمه و درد pdf از پنلوپه اسکای با لینک مستقیم

دانلود رمان دکمه و درد جلد سوم pdf از پنلوپه اسکای

دانلود رمان دکمه و درد جلد سوم از پنلوپه اسکای با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

وقتی دیدم که دارم فرار میکنم اینو برش داشتم.حال تونیویورک بودم وسعی داشتم زندگیم رو پس بگیرم. با وجود اینکه ردیاب توی پام بود کرو دنبالم نیومد. اون حتی بهم زنگ نزد من به اون عمق احساساتم رو گفتم‌اما بیرحمانه اونارو رد کرد.شاید منو فراموش کرده…یک روز، به آپارتمانم قدم گذاشتم.و کپهای از دکمه ها رو دیدم که روی پیشخوان قرار داره.من هیچوقت اونارو اینجا نذاشته بودم وفقط یک توضیح برای حضور اونا وجود داشت.شاید کرو منو فراموش نکرده باشه…

خلاصه رمان دکمه و درد جلد سوم

اوه، عزیزم دلت برام تنگ نشده بود؟ سرم رو خم کردم و لبهام رو به هم فشار دادم. صدام با صدای بلند و احساساتی بیرون اومد، و تنفرم یه زنگ زیبا به جمله ام اضافه کرد.‌وقتی جیکوب من رو در آستانه در دید، دهانش باز موند. بدون پیراهن و با موهای ژولیده، به نظر میرسید که با یک دختر بیچاره که اصلا تصورش رو هم نکرده بود که دوست پسرش بزرگترین تکه کثافت روی زمینه خوابیده. پیرل… اوه خدای من تو خوبی؟

وقتی که شوکش فرو نشست، وانمود کرد که پشیزی ارزش نداره. خیلی خوشحالم که حالت خوبه. من خیلی نگران بودم… لگدی درست به تخماش زدم.
برا خودت نگهشون دار. تخماش رو گرفت و به جلو خم شد و زیر لب آه کشید. چارچوب در رو محکم نگه داشت و از درد نفسش رو در سینه حبس کرد.
متاسفم. درد داشت؟ چشماش رو بست و چهارچوب رو محکمتر گرفت. انگشتهاش شروع به سفید شدن کردن. اما نه به اندازهای که بخوان بدنت رو تیکه و پاره کنن. از کنارش رد شدم و به داخل آپارتمانی رفتم که قبل زندگی میکردم.  تنها چیزی که داشتم کیف پولی بود که از اون زن گرفته بودم.گواهینامه رانندگی و پاسپورت و چند یورو داشتم. اما فقط همین بود.

 

اطلاعات رمان دکمه و درد جلد سوم

نام رمان : دکمه و درد جلد سوم
نویسنده رمان : پنلوپه اسکای
ژانر رمان : مافیایی، بزرگسال، خارجی
ملیت رمان : رمان خارجی
ویرایستار رمان : ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 568
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا