رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان نبض خاموش pdf از سرو روحی با لینک مستقیم

دانلود رمان نبض خاموش pdf از سرو روحی

دانلود رمان نبض خاموش از سرو روحی با فرمت های pdf، اندروید،آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

چشم به در دوختم و هر روز بی صبر منتظرِ آن تن خسته که از در تو بیاید با یک لبخند با حس گریز از یک روز خسته خاموش شد نبضم … ولیتو نیامدی به این منزل …هر روز به آینه نگاه کردم بی پلک زدن ، مات و خیره به پنجره به شمعدانی های توی راه پله چشم دوختم به راهی که می آیی چشم دوختم به خیابان و کوچه پس کوچه هر روز به زندگی گفتم جلو نروصبر کن ؛ تو حتما می آیی … کسی پرسید می آید؟ تشر زدم ، ساکتش کردم تا صدایش نرسد به تو که مبادا تو نیایی … خاموش شد نبضم ولی تو …  نیامده رفتی کارت کوچکی مانده بود لای در  نوشته بودی آمدم اما نبودی ! نبض خاموش

خلاصه رمان نبض خاموش

به بخار چای زل زده بودم . چای کمرنگی که توی لیوان قرار بود ، خنک بشه و جرعه جرعه از گلوی خشک و خسته ی من پایین بره … اما انگار حالا حالاها ،خیال سرد شدن نداشت . نخ تی بگ رو بین سبابه و شستم گرفته بودم و توی آب جوش ، آروم بالا و پایینش میکردم.خرده های معلق رسوبِ سماور کنج تریا که زیر شیر آبش ، سطل آبی رنگ قد بلندی چکه هاشو بغل می کرد، توی لیوان کاغذیم همراه با چای کیسه ای تکون می خوردند . تا ته نشین شدن رسوب ، تا خنک شدن یه چای فوری به مایع توی لیوان زل زدم .

اونقدر حواسم پرت بود که نفهمم نسیم پاییزی کم کم رو ترش میکنه و میشه یه طوفان پر سر و صدا همراه با دونه های بارون . تا به خودم بجنبم ، لیوان روی میز پلاستیکی برگشت و روی روپوش سفیدم خالی شد . آه بی حوصله ای از گلوم بیرون اومد .لک بزرگی بود. بزرگ و بد رنگ . مستقیم بهش زل زده بودم . انگار خیال نداشت با یه شستشوی ساده پاک بشه .

به فکرم دهن کجی میکرد ، جوری تو تار وپودم نفوذ کرده بود که بهم حالی کنه حالا حالا ها قصد پاک شدن نداره . امون از لکه ها … امون از رنگ سفید … ! خدا نکنه لکه ای رو دامن سفید آدم بیفته و برای پاک کردنش دست به دامن هزار تا غریبه شد، خدا نکنه لکه ای رو پیشونی آدم مهر بخوره و پاک نشه که اون وقت دنیا واسه ی آدم برای همیشه خاموش میشد !

اطلاعات رمان نبض خاموش

نام رمان : نبض خاموش
نویسنده رمان : سرو روحی
ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : ناولزلند
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا