رمان عاشقانه

دانلود رمان دایره زن pdf از وفا قدیمی با لینک مستقیم

دانلود رمان دایره زن pdf از وفا قدیمی

دانلود رمان دایره زن از وفا قدیمی با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

سایدا، دختری دورگه است که همسر یکی از مافیای ترکیه می شود و پس از خراب کردن یکی از مهم ترین نقشه های او مجبور می شود برای جبران اشتباهش،به عمارت یکی از بزرگترین خلاف کار های ترکیه برود و با ورودش به آن عمارت،وارد فصل جدیدی از زندگیش می شود!اما همه ی داستان همین نیست و سایدا،آن کسی نیست که نشان می دهد…

خلاصه رمان دایره زن

می روم بجنگم تا پیروزی را لمس کنم. هیهات که شکست میخورم. تبعید به بازگشت میشوم و سپس میرسم به انتها.آری، میرسم از هیچ به همان هیچ ابتدای مسیرم. از نقطه ایی که حال ایستاده ام به نقطه ایی در آینده که نمیدانم کجاست.وتنها خدا میداند در دل مسیرم چه چیزهایی پنهان مانده است.صدای بلند شدن در، شانه هایم را میلرزاند.

نگاه ترسیده ام را در اتاق میچرخانم و او را میبینم. اویی که با تفنگی در دست، روبه رویم می ایستد و با چشم هایی سرخ نگاهم می کند.دوبنده ی مشکی رنگ پوشیده و هیکلی که سال هاست برای ساختنش تلاش میکند را به رخم میکشد. آب دهانم را به سختی قورت میدهم. بند بند وجودم، از اسلحه ی درون دست هایش وحشت دارد. او با کسی شوخی ندارد، بدبختانه، به خصوص با من.

سعی میکنم نفس بکشم، اما انگار هوایی به شش هایم نمی رسد که دوست دارم دهانم را باز کنم و هوای بیشتری را به درون بدنم بکشم.سوالی که میپرسد، تک کلمه ی دو حرفی هست اما همه ی وجودم را به وحشت می انداخت. خب؟ صدای قدم های آبا را میشنوم.با صدای کلفتش میگوید:گوش بدید یاشا خان،باور کنی با خفه شویی که فریاد میکشد، چشمانم را میبندم.

اطلاعات رمان رمان دایره زن

نام رمان : رمان دایره زن
نویسنده رمان : وفا قدیمی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 187
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا