رمان جناییرمان خارجیرمان عاشقانه

دانلود رمان آن سوی نیمه شب pdf از سیدنی شلدون با لینک مستقیم

دانلود رمان آن سوی نیمه شب pdf از سیدنی شلدون

دانلود رمان آن سوی نیمه شب از سیدنی شلدون با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

آن سوی نیمه شب از آن نوع داستان‌های پلیسی جذاب برای مخاطبین عام رمان و قصه است. داستانی جنائی پلیسی آمیخته به عشق و نفرت. در این داستان چهار شخصیت دو مرد و دو زن بازیگران اصلی داستان هستند. یک زن هنرپیشه زیبا و مشهور، یک قهرمان جنگ، یک دختر زیبا و ساده، و یک تاجر موفق یونانی…

خلاصه رمان آن سوی نیمه شب

نوئل هر کجا که می‌رفت همچون یک شاهزاده با وی برخورد می­شد. دخترکی که از پنجره آپارتمان کوچک و محقرش در شهر مارسی به کشتی‌ها خیره می­شد اکنون خود بزرگ‌ترین ناوگان کشتی‌رانی جهان را در اختیار داشت. نوئل تحت تاثیر ثروت و اعتبار دمیریس قرار نگرفته بود بلکه این قدرت و فکر دمیریس بود که او را شیفته خود می‌کرد. دمیریس فکر و اراده‌ای غول‌آسا داشت و همین امر باعث می­شد مردان دیگر در مقایسه با او بسیار حقیر جلوه نمایند.

کاترین منتظر بود. احساس می­کرد تاریکی مانند امواج کینه توزی او را در بر­می­گیرد. لاری را صدا زد، صدایش ترسیده و نامطمئن بود، گلویش را صاف کرد و دوباره بلند­تر فریاد زد: لاری؟ می­توانست صدایش را که چند قدم دورتر توسط تاریکی کشته می­شود، بشنود. به نظر می‌رسید هیچ‌چیزی در این محل زنده نمی‌ماند و کاترین اولین علائم وحشت را احساس کرد. به خود گفت البته که لاری برمی­گردد. تمام کاری که باید بکنم، این است که آرام در جایی که هستم بمانم.

اطلاعات رمان ان سوی نیمه شب

نام رمان : ان سوی نیمه شب
نویسنده رمان : سیدنی شلدن
ژانر رمان : عاشقانه، جنایی
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : تیم ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 576
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا