رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان تا الیزه pdf از مهسا حسینی با لینک مستقیم

دانلود رمان تا الیزه pdf از مهسا حسینی

دانلود رمان تا الیزه از مهسا حسینی با فرمت های pdf، اندروید، ایفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان از جایی شروع می شه که پریا با خودش فکر می کنه زندگی از این سخت تر نمی شه، چرا که ازدواجش به تازگی بهم خورده. با اصرار دوستش برای تغییر حال و هواش راهی مهمونی دخترونه ی کوچیکی می شه اما با پا گذاشتن به عمارت عرفانی ها متوجه می شه دوستش نقشه ی دیگه ای داشته… و این مهمونی، یه مهمونی عادی نیست!اون شب همه چیز از کنترل خارج می شه و در نهایت پریا می مونه و آیین عرفانی..

خلاصه رمان تا الیزه

گوشه ای ایستاده بود و ناخنهایش را میجوید نگرانی به دلش چنگ می انداخت . کِی قرار بود این همه کلنجار رفتن بینِ خانواده ها تمام شود ؟صدای فریادِ مادرش باعث شد چشمهایش را لحظه ای ببندد .وقت یاد گرفت از خودش حرف بزنه و انقدر تحتِ تاثیرِ حرفای خاله من دیگه دختر بهتون نمیدم ! فکر کردین که چی ؟ شازده پسرتون هر خانباجیِ این و اون نباشه اونوقت بیاد جلو و ادای مردارو در بیاره !

تماس قطع شد . پریا چشمهایش را باز کرد . استرس و نگرانی به دلش چنگ زده بود . مادرش با صورتی برافروخته می غرید. پریسا سعی میکردآرامش کند اما اونه جانی در پاها داشت و نه توانی برای حرف زدن . موبایلش زنگ خورد . از فکرِ اینکه شروین است لرز به تنش نشست. صدای مادرش را شنید.

اطلاعات رمان رمان تا الیزه

نام رمان : رمان تا الیزه
نویسنده رمان : مهسا حسینی
ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 2720
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا