رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان دیوانه ترین عاقل pdf از دریا فلاح با لینک مستقیم

دانلود رمان دیوانه ترین عاقل pdf از دریا فلاح

دانلود رمان دیوانه ترین عاقل از دریا فلاح با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

لیلی دختری که برای ادامه تحصیل به تهران میره و اونجا با یکی از استاداش که پسر بزرگترین خلافکار ایرانه و آدم فوق‌العاده خطر ناکیه روبه رو میشه و عاشقش میشه و گولش رو میخوره بی خبر از اینکه کارن برای حفظ منافع خودش اون رو برای قاچاق و فروختن به شیخ های عرب میخواد و…

خلاصه رمان دیوانه ترین عاقل

به سختی چمدانش را تلو تلو خوران از پله ها پایین آورد.درحالی که کمر دو نیم شده‌اش را ماساژ میداد وارد آشپزخانه شد. پس از سلام و گفتن صبح بخیر و استقبال گرمی که از او شد روی صندلی کنار ترمه جای گرفت. مادرش لیوان چای را مقابلش قرار داد و در حالی که پنیر را روی تکه نانی می‌مالید گفت:دخترا رفتید اونجا،قشنگ همه ملافه پتو هارو دور بریزید مال خودتون و پهن کنید.با جرم گیر دستشویی و حموم و تمیز تمیز کنید قبلا اونجا آدم بوده کثیفه.

همه در و پنجره هام دستمال بکشید از ظرف و غذاهای اونجام استفاده نکنید یه وقتا!خطرناکه آلودس خودتون برید خرید واسه خودتون غذا درست کنید.. تند تند و پشت سر هم حرف هایش را به او و ترمه گوشزد می‌کرد. لقمه نان و پنیر را در دهانش گذاشت و لیوان چای را یک نفس سر کشید و بعد از برداشتن استکانش از جایش بلند شد.صدای مادرش دوباره با حرص به گوشش رسید.

می‌دانست مادرش از این حرکتش متنفر است،از کودکی همین عادت را داشت یک لقمه می‌خورد و سپس تمام چای شیرینش را سر می‌کشید و سبب غر زدن های مادرش میشد. هزار بار گفتم یهو سر نکش چاییت و صبحانه مهم ترین وعده غذاییه باید با آرامش خورده بشه نه اینکه همرو یهو بدی بالا!..بحث را عوض کرد،در حالی که لیوانش را در ظرفشویی می‌گذاشت مادرش را مخاطب قرار داد.

اطلاعات رمان دیوانه ترین عاقل

نام رمان : دیوانه ترین عاقل
نویسنده رمان : دریا فلاح
ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا