رمان اجتماعیرمان بوکرمان عاشقانه

دانلود رمان من مهربانم pdf از افسون امینیان با لینک مستقیم

دانلود رمان من مهربانم pdf از افسون امینیان

دانلود رمان من مهربانم از افسون امینیان با فرمت های pdf، اندروید،آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

معرفی رمان من مهربانم من مهربانم قصه ی دختری به نام مهربان است که در سن بیست و هفت سالگی شکست تلخی را تجربه می کند .مهربان بار دیگر می کوشد تا در کش و قوس روزگار آهنگی خوش از بودنش بنوازد .عاقبت تصمیم می گیرد تا در یک کارخانه ی رب گوجه فرنگی مشغول به کار شود و قصه ی زندگی اش دقیقا از همبن نقطه آغاز می شود.رمان موضوعی اجتماعی دارد البته عاشقانه با پایانی خوش.

خلاصه رمان من مهربانم

از محل کارش،کارخانه ی تولید رب گوجه فرنگی روشن،تا خانه یشان چیزی حدود یک ساعت و ربع فاصله داشت،البته اگر ترافیک مثل اژده هایی چند سر به جان اتوبان کرج نمی افتاد، زودتر هم می رسید….! مهربان این را بعد از سه روز که از شروع کارش می گذشت متوجه شد. سرویس کارخانه یک مینی بوس یادگار دهه ی هفتاد بود، که کارش از معاینه فنی گذشته بود!

از همان مینی بوس های قوطی کبریتی خسته که پت پت می کرد و دود بالا می آوردو صندلی های کهنه اش زار می زد ! ولی همچنان قاچاقی در خیابان ها ، لای ماشین ها می چرخید و گاهی هم لایی می کشید. راننده اش هم آقای « طوطی» شوهریکی از کارگر های کارخانه بود ، مردی شصت و چند ساله که جانش به این ابو طیاره که آن را « یاقوت» صدا می زد بند بود !

آقای طوطی علاقه ی عجیبی به آهنگ های کوچه بازاری و به قول خودش« آهنگ های کامیونی » داشت و گل سر سبد آهنگ هایش «نیر بیا دردو دوا کن » خواننده ی قدیمی کوچه بازاری بود و آن را طوطی وارمی خواندو خیلی ریز وزیر پوستی گردنش را به اطراف قر می داد و می خواند: « نیر ،نیر دیگه بسه بیا این بار وفا کن/ نیر یا جونم رو بستون یا دردم دوا کن/ تلفن می زنم جواب نمیدی کسی رو مثل من عذاب نمیدی…» اصلا هم تابلو نبود که آهنگ انتخابی اش بوی پاچه خواری می دهد….!

 

اطلاعات رمان رمان من مهربانم

نام رمان : رمان من مهربانم
نویسنده رمان : افسون امینیان
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا