رمان بوکرمان درامرمان عاشقانه

دانلود رمان زمین گیر pdf از وحیده رحیمی با لینک مستقیم

دانلود رمان زمین گیر pdf از وحیده رحیمی

دانلود رمان زمین گیر از وحیده رحیمی با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

در مورد پسری به اسم میلاد که تو زلزله کرمانشاه عزیزانش رو از دست میده و به تهران فرستاده میشه. میلاد قصه ما ناتوانی داره و نمیتونه راه بره اون یه فوتبالیست موفق بوده که طی فلش بک هایی که داخل رمان میخوره زندگی تلخ و عاشقانه ایی که داشته رو به طور کامل بازگو میکنه و..

خلاصه رمان زمین گیر

تیک تاک صدای عقربه های ساعت و قطره قطره طراوتی که در هوا ی شبنم زده از باران بود، سمفونی تلخی برای اوقاتش می ساخت. اما او، اویی که همدمش یک صندلی و پنجره های ترک خورده خانه قدیمی در یکی از نقاط خاص کره زمین بود.
دیوار ها می لرزید ولی خودش را از خیالات توهم زا دور کرد. ضبط صوتی کوچک باطری خوری که روی قلبش بود آهنگ همیشگی را می خواند .

اسیر یه حس غریبی شدم، جدایی از گم شدن بدتره. ساعت ها می شد گوشه ایی نشست و از زیبایی اش خاطره ساخت، ساعت ها می شد از او گفت؛ از مهربانی اش، از لبخند بینظیرش که پر از زخم بود. حتی از پیراهن چهارخانه ایی  سیاه و سفیدی که بر تنش نقش بسته بود. حتی از رنگ نگاه زلال همچو دریایش، از موهای پر پشت خرمایی اش که در آن تاریک ی همچو ابریشمی ناب براق می زد.

لبخندی عمیق به روی پدر بزرگ زد، در خوابی عمیق فرو رفته بود، زیر لب گفت: الان چه وقت خوابیدنه؟ وهم و خیال نبود، سقف خانه که کاه گلی بود ترک برداشت. بیشتر و بیشتر شد گویی ثانیه ها می خواست فریاد بزند و زمین دهان باز کند. قیامت به پا شده بود و هر ثانیه لرزش صد برابر می شد؛ بیشتر و بیشتر. در آن تاریکی خوفناکی که بر دل خانه نشسته بود خشت و گل فرو ریخت..

اطلاعات رمان رمان زمین گیر

نام رمان : رمان زمین گیر
نویسنده رمان : وحیده رحیمی
ژانر رمان : عاشقانه_درام
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 529
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا