رمان عاشقانهرمان معمایی

دانلود رمان آن تابستان pdf از ماندانا معینی با لینک مستقیم

دانلود رمان آن تابستان pdf از ماندانا معینی

دانلود رمان آن تابستان از ماندانا معینی با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان در مورد دختری به اسم کیمیا که خیلیم پولدار بوده که در دوران نوجوونی عاشق همسایه شون میشه بعدم در طی جریاناتی میره لندن از اونطرف هم دکتری به اسم مریم که به عنوان پرستار میاد تو این خونه بنا به خواسته مادربزرگ کیمیا اونو تعقیب میکنه ….

خلاصه رمان آن تابستان

تک و تنها تو سالن نشسته بودم. نشسته بوده و منتظر! اما چه سالنی بود! چه خونه و زندگی ای! درست مثل این خونه ‏ها که تو فیلما نشون میدن! یه خونه ی ویلایی دوبلکس! حیاط حدود دو سه هزار متر! همه جاش درخت و گل و باغچه ‏و چمن!‏ خونه شون که دیگه هیچی! فکر کنم فقط دویست متر سالنش بود! سه دست مبل توش چیده بودن!

چه فرش هایی! چه ‏تابلو هایی! از کنار سالن یه سری پله ی شیشه ای رفته بود بالا که یه سالن کوچیک از بالا بود و مشرف به سالن پائین. ‏چند تا اتاقم اون طرفش بود. کنار پله هام یه آسانسور کوچیک بود! یه آسانسور کوچیک و خیلی قشنگ با در نرده ای ‏برای دو طبقه خونه! خیلی جالب بود! خونه ما طبقه چهارم یه ساختمون بود بدون آسانسور! اون وقت اینجا یه آسانسور ‏گذاشته بودن که براشون یه طبقه بالا رفتن سخت نباشه!

‏اون طرف سالن یه آشپزخونه بزرگ بود که از اینجا دید نداشت. یه آشپزخونه بزرگ که با یه سکو از سالن جدا می شد و ‏در واقع اپن بود. اما بالای سکو پنجره پنجره بود و از سالن به وسیله شیشه جدا شده بود و یه نوع پیچکم روش ‏کشیده بودن که واقعاً قشنگش کرده بود. دور تا دور سالنم گلدون های خیلی قشنگ بود که چند نوع گیاه آپارتمانی ‏توش کاشته بودن و منظره سالن رو خیلی رویایی می کرد!

اطلاعات رمان رمان آن تابستان

نام رمان : رمان آن تابستان
نویسنده رمان : ماندانا معینی
ژانر رمان : عاشقانه_معمایی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 288
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا