رمان خارجیرمان عاشقانه

دانلود رمان دروغ های سفید pdf از لیندا هووراد با لینک مستقیم

دانلود رمان دروغ های سفید pdf از لیندا هووراد

دانلود رمان دروغ های سفید از لیندا هووراد با فرمت های pdf ، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

در رتبه بندی بین بدترین روزهای زندگی او… امروز رتبه ی اول نبود. اما می توانست یکی از سه تای اول باشد. جی گرانجر تمام روز سعی میکرد تا عصبانیتش را کنترل کند آنقدر خودش را محکم کنترل کرده بود که سرش به شدت درد میکرد و شکمش به هم می پیچید.

خلاصه رمان دروغ های سفید

حتی در میان جمعیت شلوغ اتوبوسی که سوارش شده بود. به خود اجازه نداد تا کنترلش از دستش در برود. تمام روز با وجود ناامیدی و عصبانیتش که هر لحظه بیشتر می شد. خودش را مجبور کرده بود تا آرام بماند. حالا احساس میکرد دیگر نمی تواند ذهنش را کنترل کند. فقط دلش می خواست تنها باشد. بنابراین در سکوت له شدن پاهایش. ضربه خوردن به دنده هایش.و حمله به حس بویایی اش را تحمل کرده.

درست زمانی که میخواست از اتوبوس پیاده شود هوا شروع به باریدن کرد. بارانی آرام و سرد که تا مغز استخوان او را منجمد می کرد. شروع به قدم زدن به سمت آپارتمانش دوبلوک پایین تر کرد.معمولا با خود چتر حمل نمی کرد. قرار بود امروز هوا آفتابی باشد. در طول روز هیچ ابری در آسمان وجودنداشت. اما بالاخره به آپارتمانش رسید. جایی که در برابر چشمهای کنجکاو چه این کار ناشی از ترحم باشد یا از سر نیش و کنایه در امان بود.

اطلاعات رمان رمان دروغ های سفید

نام رمان : رمان دروغ های سفید
نویسنده رمان : لیندا هووراد
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا