رمان عاشقانه

دانلود رژیستور در تاریکی pdf از نسترن حمزه با لینک مستقیم

دانلود رژیستور در تاریکی pdf از نسترن حمزه

دانلود رمان رژیستور در تاریکی از نسترن حمزه با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

به هم ریخته ام.. به هم ریخته ام وتمام من به هم ریخته است. نمیدانم به کدامین طلوع دل ببندم تا غروب نکند. نمیدانم از چه شبی بگذرم که سپیده سر بزند. نمیدانم از چند جهنم گذر کنم که وعده ی بهشت برسد. هیچ چیز نمیدانم. تنها پلک میبندم و سلام میدهم به کوره راهی که پیش روی ماست.

خلاصه رژیستور در تاریکی

کوره راهی که سناریوی یک خداحافظی میشود. خداحافظی از اقاقی ها! خداحافظی از سایه های بی سایه! خداحافظی از.. خداحافظی از آخرین ستاره های به جا مانده؛ ستاره هایی که من را یادخودم می آوردند. خس خس میکنم. و من.. و من از قلبم خداحافظی می کنم و دیدار با او را به قیامت حواله میدهم. به حرمت کورس و امیدی که سوگند میخورد دیگر بازیچه نخواهد شد.

به حرمت فریادی که از اعماق وجودم، هفت آسمانرا شکاف میدهد و غوغا میکند که دیگر بازیخورده ی هیچ رهبری نخواهم شد. و اینبار منی که رژیسورم! همان رهبر صحنه گردانی که با قدرت نمایش را میگرداند. نمایش را میگرداند و سیلی میزند به روزگار سیاهی که گردانه یک گردباد پلید است.

سیگارش را درون جاسیگاری خاموش کرد و مقابل شیشه ی سرتاسری ای که نقش دیوار را برایقسمتیاز آپارتمانش بازیمیکرد، نشست. نشست و خیره شد به آسمانی که امشب، تصویر هیچ ستاره ای در آن نبود. مه آلودگی همچون پردهای بر روی آنها سایه انداخته بود. چونان قلبش که مه کینه، سایه بر همه ی ستاره ها یا حساساتش کشیده بود.

اطلاعات رمان رژیستور در تاریکی

نام رمان : رژیستور در تاریکی
نویسنده رمان : نسترن حمزه
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 749
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا