رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان گوهر وجود pdf از نرگس واثق با لینک مستقیم

دانلود رمان گوهر وجود pdf از نرگس واثق

دانلود رمان گوهر وجود از نرگس واثق با فرمت pdf،اندروید،آیفون،نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان خودشکن روایت‌گر دنیای دختر و پسری است که دست سرنوشت آن‌ها را کنار هم قرار می‌دهد. یکی درگیر هویت و گذشته‌اش و دیگری درگیر غرور و بریدن از خانواده است. کنار هم بودن این دختر و پسر درسی بزرگ را برایشان به ارمغان می‌آورد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

خلاصه رمان گوهر وجود

لنگان لنگان در حالی که نفس نفس می زنم، چند قدم دیگر بر می دارم اما سرم گیج می رود و دنیا پیش چشمانم سیاه و تار می شود. دیگر توان راه رفتن را ندارم و از خستگی همانجا کنار صخره ای می افتم و نفس های حبس شده ام را منقطع آزاد میکنم . از دردی که در تنم می پیچد، لحظهای چشم روی هم می گذارم و نالهای سر می دهم. لبان خشک شدهام را با زبانم که همچون کویر شده، خیس می کنم اما کامالا بی فایده است!

درد پشتم لحظه به لحظه طاقت فرسا می شود و توانم را سلب می کند. با درد چشم میبندم و کوشش می کنم که دستم را تکان بدهم اما امان از درد… آفتاب سوزان باعث بیشتر تحلیل رفتن قوایم می شود. با خستگی و درد نگاه تارم را به اطرافم می چرخانم. هیچ چیز دیده نمی شود. نگاه پر از یاسم را از فضای بیابان می گیرم و آهی می کشم.

با این درد طاقت فرسا، تشنگی، گرسنگی و خستگی ام چه کار می کردم؟با حرکت و نیش زدن چیزی روی دستم به خودم میآیم و با دیدن، حشرهای دستم را به شدت تکان میدهم که باعث می شود، حشره از روی دستم بی افتد و از من کمی دور شود؛ در این بیابان خشک و بی آب و علف وجود این حشرات چندان دور از انتظار هم نبود

اطلاعات رمان رمان گوهر وجود

نام رمان : رمان گوهر وجود
نویسنده رمان : نرگس واثق
ژانر رمان : عاشقانه_اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 14
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا