رمان عاشقانه

دانلود رمان ننه سرما pdf از ماندانا معینی با لینک مستقیم

دانلود رمان ننه سرما pdf از ماندانا معینی

دانلود رمان ننه سرما از ماندانا معینی با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان زندگی دختری است که از پدرش نگهداری می کرده. پدری که همیشه نگران و دلواپس دخترش بوده، به اون چپ چپ نگاه می کرده، اونو سرزنش می کرده، اما حالا دختر داستان ما پدرشو از دست داده و اون از دنیا رفته. دختر داستان فکر میکنه که حالا پدرش نیست همه چیز درست میشه اما..

خلاصه رمان ننه سرما

کوچه ها، همون کوچه هان. خیابونا، همون خیابونان. درختا همون درختان. حتی کلاغایی که روشون می شیننم ،همون کلاغان! فکر می کردم بعد از مردن پدرم همه چیز تموم می شه! یا حداقل عوض می شه اما نشد! یعنی تقریبا هیچکدوم از
فکرایی که قبل از مرگ پدرم می کردم درست نبود! اون موقع حداقل انگیزه ای داشتم! برای برگشتن به خونه، برای خونه موندن، برای بیدار شدن،برای غذا درست کردن،برای پذیرایی از مهمونایی که شاید فقط به احترام پدرم به خونه مون می اومدن و الان هیچکدوم نمی آن.

تمام اینها به کنار، یه بهانه داشتم! برای چی؟! برای تنهایی؟! برای مجرد موندن؟! شایدم اصلا نگهداری از پدرم یه معلول بود نه یه علت! حالا هر چی! حالا که دیگه رفته و تموم شده! با قُرقُر هاش! چپ چپ نگاه کردن هاش! سرزنش هاش نصیحت هاش! مهربونی هاش! دلسوزی هاش! بردباری هاش! یه مرد پیر که همیشه دلواپس بود! دلواپس من! یا به قول خودش همیشه دستش برای من از گور بیرون می مونه!

اما هر چی که بود، برای من مثل یه دیوار محکم و قوی بود! کسی که همیشه تکیه م بهش بود و کمتر متوجه شدم! چرا فقط اینا رو می گم؟! فقط با خصوصیاتی که مربوط به اون بود! رفت و همه چی تموم شد! با قُرقُر های من! چپ چپ نگاه کردن های من! سرزنش های من! … نمی دونم چقدر باهاش مهربون بودم! اصلا مهربون بودم؟! براش صبر و تحمل داشتم؟! براش دلسوز بودم؟!

اطلاعات رمان رمان ننه سرما

نام رمان : رمان ننه سرما
نویسنده رمان : ماندانا معینی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 239
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا