رمان تخیلیرمان خارجیرمان عاشقانهرمان فانتزی

دانلود رمان به دنبال اسکای pdf از جان استرلینگ با لینک مستقیم

دانلود رمان به دنبال اسکای pdf از جان استرلینگ

دانلود رمان به دنبال اسکای از جان استرلینگ با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

اسكاي، دختری انگليسي، بعد از ورود به مدرسه جديدش با پسر دردسرسازي به نام ‘زد’ ملاقات و نمي‌تواند فكر او را از سرش بيرون كند. ‘زد’ در افكارش با او حرف مي‌زند. ذهن او را مي‌خواند. او پسري است كه اسكاي مي‌تواند او را تا آخر عمر دوست داشته باشد. اماسايه‌هاي سياهي در گذشته اسكاي وجود داشته و ماجراي شيطاني جديد آينده او را تهديد مي‌كند. او بايد با تاريكي رو در رو شود، حتي اگر به اين معني است كه قلب خود را از دست بدهد. آيا اسكاي قدرت دارد توانايي‌هاي خود را بپذيرد و آنقدر شجاع باشد كه با سرنوشت خود مبارزه كند يا نيروهاي شيطاني گذشته او مانع از اين مي‌شوند كه به قدرت حقيقي‌اش دست يابد؟

خلاصه رمان به دنبال اسکای

ماشین دور شد و دختر کوچک را در کنار خیابان رها کرد. دخترك که با بلوز نخی نازك و شلوارك از سرما میلرزید نشست و بازوهایشرا دور زانوهایش حلقه کرد؛ موهاي بور روشنش، مثل یک قاصدكرنگ پریده، در باد آشفته شده بود. آنها گفته بودند: «ساکت بمون عجیب الخلقه، وگرنه بر میگردیم ومیبریمت.» نمیخواست آنها دنبال او برگردند. با وجود اینکه حتی نمیتوانستاسمش یا جایی را که در آن زندگی میکرد به یاد آورد، از این مسألهمطمئن بود.

خانوادهاي در راه رفتن به سمت ماشینشان از کنار او عبور کردند؛ مادر روسري به سر داشت و بچهاي را بغل کرده بود و پدر دست یک کودك نوپا را گرفته بود. دخترك به چمنهاي پژمرده نگاهی کرد و
گلهاي مرواریدي را شمرد. با خودش فکر کرد در آغوش گرفته شدن چه احساسی دارد؟ آنقدر از زمانی که کسی او را بغل کرده بود.گذشته بود که نگاه کردن به چنین صحنهاي برایش سخت بود. میتوانست پرتوي طلایی رنگی را که دور خانواده میتابید ببیند؛
رنگ عشق. به آن رنگ اعتماد نداشت؛ در نهایت به رنج منتهی میشد.

زن متوجه او شد. دخترك زانوهایش را محکمتر بغل کرد و سعیکرد خودش را کوچک کند تا کسی متوجه او نشود. ولی فایدهاينداشت. زن چیزي به شوهرش گفت، بچه را به او داد و به او نزدیکشد و کنار او چمباتمه زد. «گم شدي عزیزم؟» ساکت بمون وگرنه بر میگردیم و میبریمت. دخترك سرش را تکان داد.

 

اطلاعات رمان رمان به دنبال اسکای

نام رمان : رمان به دنبال اسکای
نویسنده رمان : جان استرلینگ
ژانر رمان : عاشقانه، تخیلی، فانتزی
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 614
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا