رمان عاشقانه

دانلود رمان نمسیس pdf از مطهره حیدری با لینک مستقیم

دانلود رمان نمسیس pdf از مطهره حیدری

دانلود رمان نمسیس از مطهره حیدری با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

وقتی یه ببر و زخمی میکنی باید هر لحظه بترسی چون انتظار تیکه پاره شدنت از طرف اون یچیزی بالای صده مرد زخمی داستانمون چی به سرش اومده که فقط از زندگی دریدن بلده؟ چه دیواری کوتاه تر از دختری که پاش تازه به بازی جدید ببر زخمیمون باز شده؟ ایندفعه مرد داستانمون بازم میدره یا ….. دل میده …

خلاصه رمان نمسیس

عصبی از چرت و پرت گویی هاش چشمهام و بستم و دندون روی دندون ساییدم. سود اینکار خیلی با پدرتون… بالاست لطفا از کوره در رفتم که یه دفعه چشم باز کردم و همراه با خم شدنم روی میز داد زدم: مردک انگار حالیت نمی شه چی میگم نه؟ ًخم شد و مصرانه گفت: خواهش می کنم پدرتون و راضی کنی د بدون متقابل کمک ایشون نمی تونیم محموله رو رد کنیم . به همراه با ضربه ای که به میز زدم بلند شدم و فریاد کشیدم: به درک!

اصلا من چه؟ نمی فهمی میگم چند سال یه از این کثافت کاری ها کنار کشیدم؟به سمتش میز رو دور زدم که سریع بلند شد. بازوش و گرفتم و با قدرت تن لش چاقش و به سمت در کشیدم. ببینید اگه پدرتون و راضی کنید بخشی از سودم و بهتون می دم. بدون لحظه ای لغزش در رو باز کردم و انداختمش بیرون که تند به سمتم چرخید. جناب بزرگمهر…

رو به سالار با خشم غریدم: بندازش بیرون. و پس بندش در رو محکم بستم. با صورتی برافروخته پلک روی هم گذاشتم و با رد کردن ی ه دستم ز یر کت و گذاشتنش روی پهلو اون دستم و به پیشون می کشیدم.مردک زبون نفهم! به سمت تلفن رو ی میز رفتم و بعد از برداشتنش شماره ی صفر رو گرفتم.درخدمتم آقا.قهوه بیار اتاقم. چشم. تلفن و گذاشتم و به سمت پنجرهی تمام قد رفتم، جایی که می شد شهر ز یر پام دید و حس قدرت و غرور لذت بخشی و بهم میداد. از جا سیگار ی طلیی توی جیبم یه نخ بیرون کشی دم و بین دو لبم گذاشتم.

با فندک روشنش کردم و هم زمان با برگردوندن فندک تو ی جیبم مک عمیقی بهش زدم و دودش و بیرون فرستادم که بوی شکلت مانندش توی مشامم پیچید . دستم بالا اومد تا دومین پک رو بکشم اما صدای گوشیم میون راه ثابت نگهش داشت و نیم نگاهم و به عقب برد.

اطلاعات رمان نمسیس

نام رمان : نمسیس
نویسنده رمان : مطهره حیدری
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 2022
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا