رمان اجتماعیرمان عاشقانه

دانلود رمان ما شیطون نیستیم pdf از زینب رحیمی با لینک مستقیم

دانلود رمان ما شیطون نیستیم pdf از زینب رحیمی

دانلود رمان ما شیطون نیستیم از زینب رحیمی با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

داستان و سرنوشت، داستانی برای پند زندگی آنها تغییر میکند. دخترانی از جن*س، سه دختر جوان که با ورود به دانشگاه و اجتماع آرامش و شیطنت های کودکانه که هر کدام در تکاپوی بدست آوردن خلا درون وجودشان هستند. دخترانی که با تغییراتی در زندگیشان به زیبایی های زندگی پی می ببرند..

خلاصه رمان ما شیطون نیستیم

خواب بودم که با صدای جیغ و داد زینب از خواب شیرینم پریدم. با ترس روی تخت نیم خیز شدم و به اطرافم با ترس نگاه میکردم. زینب: فاطی ذلیل شده پاشو دیگه از کلاس جا موندم. صد بار میگم صبح تا شب نشین به حرف زدن با زهرا. تو که انقدر خوابت سنگینه، پس چرا تا نصف شب بیدار میمونی. اه پاشو دیگه. اوه خدا به خیر کنه. باز صبح شد و این اجی دیوونه من شروع کرد داد و بیداد کردن.

الحق که اوبهتی داره که ازش حساب میبریم. ناچارا بلند شدم اما به محض اینکه زینب رفت بیرون، لبخندی نشست روی صورتم و دوباره خزیدم زیر پتو و چشمام رو بستم که یهو از فریاد زینب حس کردم علاوه بر اینکه پرده گوشم پاره شد، پنجره ها هم به لرزه درومدن. زینب: فاطمه.. وای بس کن دیگه زینب، کم داد بزن سرم رفت. بخدا اصلا امروز حس دانشگاه ندارم.

شما برید بیخیال من بدبخت بشید. اه یکم درکم خوبه، بدبخت شوهرت با این اخلاقت، والا. زینب: هوی پاشو ببینم، چی واسه خودت بل*غور میکنی، شما خیلی بیجا کردی که حس نداری بیای دانشگاه، بگو اجی دیشب دیر خوابیدم، خوابم میاد. پاشو، گم*شو آماده شو تا اون روی من رو ندیدی.

اطلاعات رمان رمان ما شیطون نیستیم

نام رمان : رمان ما شیطون نیستیم
نویسنده رمان : زینب رحیمی
ژانر رمان : عاشقانه_اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 1001
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا