رمان اجتماعیرمان بوکرمان عاشقانه

دانلود رمان عطش سوخته pdf از فاطمه خاوریان با لینک مستقیم

دانلود رمان عطش سوخته pdf از فاطمه خاوریان

دانلود رمان عطش سوخته از فاطمه خاوریان با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

قصه از یه جمع پسرونه ی باحال شروع میشه، و زندگی جذاب تک تک شون روایت میشه. مردی به اسم سورن که زندگیش به وسیله ی خواستگار سابق همسرش نبات به بدترین شکل ممکن تباه میشه و…

خلاصه رمان عطش سوخته

صدای هیجان و فریاد بلندشان کل ساختمان رابرمیدارد … فریاد پشت هم گفتن گُل و سوت کشیدن امیرعلی… تشویق پشت هم دانیال… باال و پایین پریدن عرشی او رقص تیرداد… همه باعث میشود از ته دل بخندد و بیشتر روی کاناپه لم بدهد… هیجان که فروکش میکند، هر ۴ نفرشان مجدد می نشینند و تیرداد مشت پر از تخمه اش را توی صورت سورن میری زد: این ی ابو و نگاه کن… این همه حس و هیجانت تو حلقم!

سورن میخندند و عرشیا پاهایش را روی میز دراز میکند: این تموم حساش درونیه داداش.. شاده این شکلیه… غمگینهاین شکلیه… دستشویی داره این شکلیه!همه میخندند و دانیال خیره ی تلویزیون میگوید: دوستان الا لطفا پنالتی گرفتن! تیرداد ظرف پفک را از رو ی میز برمیدارد و امیرعلی پر استرس خیره ی تلویزیون می ماند… سورن اما با شنیدن صدای تلفن همراهش از جا بلند میشود و میخواهد رد بشود که تیرداد پای چپش را دراز میکند.

و سورن تا مرز افتادن پیش میرود که دستش را بند دیوار میکند و پر حرص میگوید:  چوب یه جات!  محل و دقیقا بهش اشاره کن… کجام؟

اطلاعات رمان رمان عطش سوخته

نام رمان : رمان عطش سوخته
نویسنده رمان : فاطمه خاوریان
ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 1503
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا