رمان عاشقانهرمان کل کلی

دانلود رمان ماه مهربان من pdf از فاطمه سودی با لینک مستقیم

دانلود رمان ماه مهربان من pdf از فاطمه سودی

دانلود رمان ماه مهربان من از فاطمه سودی با فرمت pdf،اندروید،آیفون،نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

پارلا و ماهیار (پسرهمسایه) عاشق و شیفته ی همدیگه اند، ولی پرویزِ خوش چهره پا به میدان میزاره و پارلا رو به عنوان خوش خدمتی از خونواده اش میگیره عقد میکنه با یک خواسته بزرگ.پارلا پا به خونه ی پرویز میذاره و تازه با مجهولات زیادی روبرو میشه. گذشته ی خوف انگیز پرویز کاملا در محاق و پشت پرده…… و گلپر زیبا و موطلایی که طبقه ی پایین خونه ی پرویز با نام خواهرش زندگی میکنه واقعا کیه؟؟ اما پسرهمسایه که یک زیبای لوطی و یاور و قداره بند و حامیِ به تمام معناست اما با خرابکاری های زیاد، قدم به قدم با پارلا همراهه و تنهاش نمیزاره… تا اینکه…

خلاصه رمان ماه مهربان من

صداي جیغ مانند مامانم که چشم باز کردم فقط و فقط احساس سکته داشتم و قلبم توي دهنم اومده همونجا شدیدا می کوبید!!! سرمو بلند کرده کمی حواسمو جمع کردم و تا چشمم به مامانیم افتاد که بالاي سرم ایستاده بود، با صداي لرزان و بریده بریده ام گفتم: اعظم بانوو… چه خبرته… اول صبحی اینجوري آژیر کشیدي… سکته رو زدم آخـه… مامانم شاکی و بلند گفت: نگاه کن کجا خوابیدي؟ اصلا به ساعت نگاه کردي؟؟؟

تازه نگاهی کرده دیدم پشت میز قشنگ روي کتابم افتادم و …وووآآآیییی امتحانممم!!!! مامان گفت: تا یه ساعت دیگه امتحانت شروع میشه تو هنوز خوابیدي؟؟ هراسان نگاهم بطرف ساعت چرخید که… دومین سکته رو کردم!!!! درست یکساعت وقت داشتم خودمو برسونم اونم با این همه راه و ترافیک !!!! چنان از جام پریدم، کم موند صندلیم از پشت زمین بیفته که مامانم وسط راه گرفته بود!!!

یادم نمیاد دست و صورتمو چجوری شستم!!! اصلا شستم یا نه؟؟؟؟ فقط میدونم اولین مانتو شلوار و پالتویی که دستم اومد رو تنم کردم و با مقنعه ای که سرم کردم بیرون دویدم. باعجله از خونه بیرون زدم. راستش دستامم کلی لرزش داشت! یعنی به امتحانم می رسیدم؟؟؟؟سعی میکردم با تمام وجودم بخودم امید بدم که میتونم…….. میتونم…….. میتونم…..

اطلاعات رمان رمان ماه مهربان من

نام رمان : رمان ماه مهربان من
نویسنده رمان : فاطمه سودی
ژانر رمان : عاشقانه_کلکلی
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 3556
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا