رمان تاریخیرمان عاشقانه

دانلود رمان کنیز ملکه قصر pdf از میکل پیرامو با لینک مستقیم

دانلود رمان کنیز ملکه قصر pdf از میکل پیرامو

دانلود رمان کنیز ملکه قصر از میکل پیرامو با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

بعد از مرگ پادشاه نی‌زن، کلوئوپاتر مجبور به ازدواج با برادر خود می‌شود اما از آنجا که ملکه دلباخته آنتوان جوان است سعی می‌کند تا با کمک کنیز خود شرمیون، برای برادر و همسرش مشکلاتی ایجاد کند و ..

خلاصه رمان کنیز ملکه قصر

نام من شرمیون است وپدر و مادرم برده بودند و به همین جهت خود نیز کنیز شدم .والدین من در کاخ سلطنتی خدمت میکردند و من در آن کاخ چشم به دنیا گشودم و چند روزبعداز تولد من دخترپادشاه مصر که مادرش یهودي بود متولد شد و نامش را کلئوپاترا نهادند.من از وقایع دورهي کودکی خود اطلاع ندارم، اما به خاطرمیآورم که از سن سه سالگی هـمبـازي کلئوپاترا شدم و او، از بین دختران کوچک کاخ سـلطنتی مـرا تـرجیح مـیداد و بـا مـن، بیشـترالفـت داشت.

تصور میکنم یکی از چیزهایی که مرا نزد کلئوپاترا محبوب کرد، ایـن بـود کـه هنگـام بـازي وقتی او ناگهان به خشم در می آمد و مرا کتک میزد و موهاي سرم را میکند، من اعتراض نمیکردم و نزاع نمینمودم، بلکه به گوشهاي میرفتم و میگریستم و بعد از چند لحظه کلئوپاترا به من نزدیـک میشد و می «گفت شرمیون، گریه نکن» و گاهی، براي این که مرا تسلی بدهد یک کلوچـهي شـیرین که با انگبین طبخ میشد بـه مـن مـی داد و مـی «گفـت بخـور» و مـن هـم کلوچـه ي لذیـذ را در دهـانمیگذاشتم و خشم و کتک او را فراموش میکردم.

قدري که بزرگ شدم فهمیدم که کلئوپاترا، با دختران دیگـر تفـاوت دارد. اویـک شـاهزاده خـانم است و این خصوصیت که البته براي او امري عادي بود، او را برجسته تراز هم هي هـم جنسـانش نشـان میدهد. علاوه بر این میتوانستم بفهمم که کلئوپاترا یک دختر زیبا است. پس از این که به مرحلـه ي عقل رسیدم، دریافتم که شاهزاده خانم زیبایی خود را از مادرش به ارث برده. او مثل مادر چشـمهـايدرشت و سیاه و موي مشکی و صورت بیضوي و سفید و دهان کوچک داشت.

 

اطلاعات رمان رمان کنیز ملکه قصر

نام رمان : رمان کنیز ملکه قصر
نویسنده رمان : میکل پیرامو
ژانر رمان : عاشقانه، تاریخی
ملیت رمان : خارجی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 700
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا