رمان بوکرمان عاشقانه

دانلود رمان سقوط عاشقانه pdf از محیا داودی با لینک مستقیم

دانلود رمان سقوط عاشقانه pdf از محیا داودی

دانلود رمان سقوط عاشقانه از محیا داودی با فرمت pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

شهریار یه خواننده معروفه که با پناه که دختری ساده و بی ریاس ازدواج میکنه حتی برای پناه عروسی هم نمیگیره!
طی تصادفی شهریار مقصر میشه اما پناه به خاطر عشقش به شهریار مسئولیت تصادف رو قبول میکنه و در حالی که بارداره یکسال میفته زندان و…

خلاصه رمان سقوط عاشقانه

يه روزهايی تو زندگی هست که فکر ميکنيم ديگه هيچوقت هيچ چيز درست نميشه.. ديگه حال دل خوب نميشه.. ديگه بهار از راه نميرسه و سرمای زمستون تا هميشه باقی ميمونه.. سرمای سوزناکش.. ديگه هيچ درختی شکوفه نميده، ديگه عطر هيچ گلی به مشام نميرسه.. همه دنيات پر ميشه از سر و صدای کلاغ های سياه، دنيای شادی واسه هميشه باهات قهر ميکنه و خودت ميمونی و تنهايی خودت..

روزهای نا اميد کننده مدام در تلا*شن که از پا در بيارنت و تو هزار بار تا مرز تسليم شدن پيش ميری و اما تسليم نميشی! تسليم نميشی چون اونی که تموم اين مدت حواسش بهت بوده ميدونه کی دستت و بگيره.. حال دلت و بهتر از خودت ميدونه و ميرسه به دادت.. اون به هر طريقی که هست معجزه اش و بهت نشون ميده، معجزه ای که ميتونه هرچيزی يا هرکسی باشه.. و چه خوب شد که اين معجزه برای من تو بودی..

بابا هنوز هم مردد بود، مامان دلواپس و من مصمم، من به اين انتخاب شک نداشتم، شهريار تموم اون چيزی بود که من از اين دنيا ميخواستم! حتی فکر به شهريار هم باعث لبخند بی اختيار روی لب هام شده بود که صدای بابا مرتضی من و به خودم آورد: تو خوب فکرات و کردی؟ مطمئنی شهريار همون آدميه که تو باهاش خوشبخت ميشی؟ فقط نگاه بابا روم خيره نبود..

اطلاعات رمان رمان سقوط عاشقانه

نام رمان : رمان سقوط عاشقانه
نویسنده رمان : محیا داودی
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 752
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا