رمان عاشقانه

دانلود رمان مهر جان pdf از طیبه نور بخش با لینک مستقیم

دانلود رمان مهر جان pdf از طیبه نور بخش

دانلود رمان مهر جان از طیبه نور بخش با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

زندگی می تواند یک جشن باشد. برای عده ای البته!! و آن ها که زندگیشان فستيوالی از امید و شادیست چه کسانی هستند؟! می توان در جشن زندگی بود و خوشحال نبود؟! یا اینکه اصلا زندگی با جشن مترادف خواهد شد! مرجان جزیی از جشن هاست. جشن ها را می سازد. اما می رسد روزی که جشن زندگی او را هم اینبار نه به عنوان یکی از خدمه، بله به عنوان مدعو دعوت کند؟!

خلاصه رمان مهر جان

به قلمه ی پیچک داخل شیشه ی خالی سس لبخند میزنم و لیوان را می شویم. مراقبم که قوز نکنم تا با لوله ی کتری برخوردی پیش نیاید و قطره ای نچکد. هنوز هم می توانم سوزش غافلگیرکننده ی قطره آب دیروز  را به خاطر بیاورم. به دقت لیوان را آب می کشم و به قالب زیر آبچکان  وصل میکنم و با احتیاط میچرخم تا از آشپزخانه خارج شوم. امروز  صبح هیچ کاری ندارم و وقتم آزاد است تا شش بعدازظهر که باید در محل قرار همیشگی پارمیس را ببینم!

سرم را عقب می اندازم و سرخوش میخندم. هشت ماه از تغییر اسم اعظم میگذرد و من هنوز نمیتوانم نخندم. کارمان ایجاب میکند تا به قول پارمیس اسامی شیک داشته باشیم. لباس فرم مان باید اتوکشیده و  پاکیزه باشد و آرایششان بی نقص. و من همه ی اینها را دوست داشتم؛  البته منهای اعظمی که تبدیل به پارمیس شده است! قدم رفته را برمیگردم و آهسته کف پایم را بلند میکنم؛ زیر پایم چیزی چسبیده. برای خودم قوانینی وضع کردهام که سفت و سخت به تمامشان  پایبندم و یکی از مهم ترین هایشان نظافت و پاکیزگیست.

نگاه جستجوگری  به سطح موکت می اندازم و وقتی خیالم راحت شد که کاملا تمیز است به راهم ادامه میدهم. کمی اطراف هال نه متری خانه میگردم و زیر پرده را برای وارد شدن نور زیبای خورشید کنارمیزنم و تلویزیون را روشن  میکنم. میتوانم خودم را با برنامه ی پزشکی کانال سه سرگرم کنم و در….

اطلاعات رمان مهر جان

نام رمان : مهر جان
نویسنده رمان : طیبه نور بخش
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 2035
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا