رمان عاشقانه

دانلود رمان دختر نقابدار pdf از آمنه آبدار با لینک مستقیم

دانلود رمان دختر نقابدار pdf از آمنه آبدار

دانلود رمان دختر نقابدار از آمنه آبدار با فرمت های pdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

رمان دختر نقاب دار، روایتگر زندگی آنالیا محبی خلافکار و رئیس بزرگترین باند قاچاق مواد. زندگی این دختر سراسر رازه! با نفوذ سه پلیس به باند، متوجه چیز های عجیبی در مورد زندگی این دختر میشن و جالبترینش هویتشه چون هیچ کسی به اسم آنالیا محبی در هیچ کشوری نیست و هنوز هم اونا در تلاش برای شناختن این دختر هستند.

خلاصه رمان دختر نقابدار

با صدای ساشا به طرفی که اون بود چرخیدم و منتظر نگاش کردم؛ با یه حرکت جنتلمنانه دستم رو گرفت و بوس ید . لبخند خوشکلی زد که دندون های سفید و ردیفش رو نمایان کرد و گفت:سلام، آنا جان.
بر خلاف استقبال گرم اون، جدی و بدون هیچ عطوفتی گفتم: آنالیا هستم. ولی برای من همون آنایی. پوزخند ی زدم و گفتم:من برای هیچ کس آنا نیستم.

ساشا که دید کم نمیارم و با حرف زدن با من به چیز ی نمیرسه، با گفتن فعلا، ازم دور شد و رفت.وقتی ساشا رفت، به سمت یکی از میز های خالی رفتم و نشستم؛ به محض نشستنم یه خدمتکار، با یه سینی پر از مشروب، بالای سرم ظاهر شد. به لیوانای مشروب که حاوی شراب قرمز بودن، نگاهی کردم و با خودم گفتم: اه! بازم مشروب، بازم تظاهر  مجبور بودم مثل همیشه یه لیوان بردارم و تا آخر مهمونی نگاش کنم.

همیشه همین وضع بود؛ شراب رو برمی داشتم ولی تا آخر مهمونی بهش دستم نمی زدم، چون تا سر حد مرگ ازش بدم می اومد. همون طور که تو افکار خودم غرق بودم، صدای کشیده شدن صندلی رو شنیدم. سرم رو بالا بردم و به کسی که صندلی رو کشیده بو د نگاه کردم، که یاشار رو دیدم. یاشار هر خلافی که بگید کرده بود؛ از قاچاق مواد مخدر بگیر تا میرسه به قاچاق اعضای بدن، تو همشون سر رشته داشت.

 

اطلاعات رمان دختر نقابدار

نام رمان : دختر نقابدار
نویسنده رمان : آمنه آبدار
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : سایت ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 367
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا