رمان عاشقانه

دانلود رمان خواب های طلایی pdf از مژگان زارع با لینک مستقیم

دانلود رمان خواب های طلایی pdf از مژگان زارع

دانلود رمان خواب های طلایی از مژگان زارع با فرمت هایpdf، اندروید، آیفون، نسخه اصلی با ویرایش جدید و لینک مستقیم

وقتی بزرگ‌تر می‌شوی انگار پرتابت کرده‌اند میان واقعیت‌های بزرگ‌تر و می‌فهمی که زندگی خیلی اوقات آن‌چه دوست داری و درست می‌پنداری نخواهد شد. گاهی درهم ریختگی‌های اطراف در یک لحظه تو را وا می‌دارد به انتخابی خلاف خواسته ‌هایت و در مسیری قرار می‌گیری که در اندک زمان اجبار در انتخاب‌های ناخواسته مجبورت می‌کند بشوی آن کسی که نیستی.

خلاصه رمان خواب های طلایی

حتی گاهی ترس از واکنش دیگران تو را وا می‌دارد به راست نگفتن، دروغ گفتن و باز در راهی قرار می‌گیری، ندانسته و ناخواسته. بعضی اوقات دلت می‌خواهد تمام این‌ها خوابی باشد هولناک که دم صبح عرق کرده و با وحشت از کابوس بیدار شوی: خوابی که برخلاف تصوراتت پر از حس زیبای عاشقانه و رویای طلایی نیست. فراموش نکن که در خواب نیستی.

زندگی گاهی بی‏‌رحم می‏‌شود و انگار تمام نيرويش را جمع می‏‌کند تا پوزخندی تلخ بزند به ريخت و قيافه عاشق و معشوق، وطوری بشود که عاشقِ دلباخته ما بگويد همه اين‏ها فقط حرف است و قصه! اصلاً شايد عشق همه‏‌اش همين است و وقتی جاودانه می‏‌شود که همراه با نرسيدن باشد: عشق در لحظه جدا شدن و نرسيدن نطفه‏‌اش کامل می‏‌شود و معنا پيدا می‏‌کند.

انگار که اين دو، عشق و جدايی، همزاد يکديگرند. وقتی اولی نطفه می‏‌بندد، دومی خود را آماده حضور می‏‌نمايد و منتظر می‏‌شود تا وقتش برسد.

 

اطلاعات رمان خواب های طلایی

نام رمان : خواب های طلایی
نویسنده رمان : مژگان زارع
ژانر رمان : عاشقانه
ملیت رمان : ایرانی
ویرایستار رمان : ناولزلند
تعداد صفحه رمان : 528
اگر شما نویسنده این رمان هستید، میتوانید درخواست حذف ارسال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا